Form på internettet
Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 18-06-01 23:37

Man kan jo sagtens lave en ActiveX Control og vise den på internettet...
Men er der nogle der har en ide til at vise en Form - dvs. åbne et vindue? -
det skulle også gerne blive ved med at være åbnet selvom man går ind på en
anden side...

Jeg har tænkt på at lave en ActiveX Control, der downloader en exe-fil og
eksekverer den... men det er en lille smule besværligt...

- Bjarke Walling Petersen

Fra : Claus Holm

Dato : 19-06-01 08:33

[klip]

--

Uden i øvrigt at spekulere på de tekniske muligheder for det, - så vil jeg
som besøgende på en hjemmeside da ikke finde mig i, at en exe-fil downloades

Med venlig hilsen
Claus Holm
-- http://www.holmcomputer.dk

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 19-06-01 14:30

Claus Holm skrev:
> [...]
> men også situationen, hvor et program installeres og så ringer op til et
> udenlandsk nr. i stedet for din sædvanlige internet-udbyder.

Det er da selvfølgelig rigtigt...
Men jeg har ikke sagt noget om at det skal være offentlig tilgængelig. Det
kan jo godt være at jeg kun vil bruge det selv...

- Bjarke Walling Petersen

Fra : Mads Chr. Olesen

Dato : 21-06-01 15:05

Jeg tror det du leder efter er et ActiveX document. Det er ikke noget jeg
har erfaring med, men prøv at kigge i MSDN'en.

Fra MSDN:
"One of the most exciting features of Visual Basic is the ability to create
ActiveX documents, forms that can appear within Internet browser windows."