Puttycat - Hvem er det?
Fra : YJ

Dato : 16-07-06 21:22

Hørte en sang i dag, hvor en dame sang (noget pop) og så kom der en neger og
rappede noget med "I thought i taw a puttycat"

Hvad mon den sang hedder og hvem har lavet den?

YJ

Fra : Brian Hansen

Dato : 17-07-06 16:14

YJ skrev i en meddelelse:

> Hørte en sang i dag, hvor en dame sang (noget pop) og så kom der en neger
> og
> rappede noget med "I thought i taw a puttycat"
>
> Hvad mon den sang hedder og hvem har lavet den?

Et skud i tågen, mindes at det synges i en sang af Paula Abdul,
dog ikke sikker og kan ej heller tjekke det, da jeg intet har af hende.

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : YJ

Dato : 17-07-06 17:32

"Brian Hansen" <brian_hansen@despammed.com> wrote in message

> Et skud i tågen, mindes at det synges i en sang af Paula Abdul,
> dog ikke sikker og kan ej heller tjekke det, da jeg intet har af hende. :-

Ja, men det er en gammel gammel sang. De siger noget der minder om det, men
det er ikke den.

Denne er helt ny.

YJ

Fra : Brian Hansen

Dato : 17-07-06 17:57

YJskrev i en meddelelse:

> Ja, men det er en gammel gammel sang. De siger noget der minder om det,
> men
> det er ikke den.
>
> Denne er helt ny.

Okay, så er jeg ikke til meget hjælp.

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : YJ

Dato : 17-07-06 21:10

> Okay, så er jeg ikke til meget hjælp.

Der er til gengæld gode chancer for at det er
Paul Oakenfold Faster Kill Pussycat

YJ

begin 666 new.gif
M1TE&.#EA'P`)`+,``,[3#EMR+XR;(:VW&._N!1D[0CI6.9VI'&N *][@"2I)
M/KW%$WR.)DMD-/_\``DM1R'Y! ``````+ `````?``D```27\ T'WF-.&<=Y
M:D[S*,YB'<ZS(4_"*<]!/(B#-+@!BIA9$(='P&%X.":,Q\*$L3A)20(AA8$U
M08%$PBA0EI:+HH-10[5,,5/-@*DE$P"&G %S" "'H=ZRZ I2)"X-!6-.3@!3
M. Y:3C9*:!,I.X9\% \@C@\%@P] %C5;&!T.05XL) 0%%E67,)H-10HXLZZR
)JI=%%K(6$0`[
`
end

Fra : YJ

Dato : 17-07-06 21:14

"YJ" <sdf@dsf.sdf> wrote in message

> "Brian Hansen" <brian_hansen@despammed.com> wrote in message

> Der er til gengæld gode chancer for at det er
> Paul Oakenfold Faster Kill Pussycat

ØV - Det var det ikke.

YJ

Fra : YJ

Dato : 17-07-06 21:25

> ØV - Det var det ikke.

Men det var til gengæld Pussycat Dolls - Buttons!
Negeren var Bigg Snoop Dogg.

Ja tak!

Ses
YJ

Fra : Brian Hansen

Dato : 17-07-06 23:27

YJ skrev i en meddelelse:

> Men det var til gengæld Pussycat Dolls - Buttons!
> Negeren var Bigg Snoop Dogg.

>Ja tak!

Aha, lige det nr tror jeg ikke jeg har hørt.
Rart at ku' være behjælpelig... lol...

--
M.v.h

Brian Hansen