Er en Givi boks vandtæt?
Fra : Søren Mortensen

Dato : 16-07-06 20:25

Hej Gruppe,

Jeg har netop investeret i 2 stk. Givi E460N sidetasker og 1 stk. E450N
topbox.

Er der nogen der har erfaringer med taskerne?

Er de vandtætte - eller bør man pakke alt ind i plastik?

Mvh
Søren

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-06 21:05

Søren Mortensen skrev i meddelelsen
<44ba922a$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk>...
>Hej Gruppe,
>Er der nogen der har erfaringer med taskerne?
>
>Er de vandtætte - eller bør man pakke alt ind i plastik?

Som topboks absolut vandtæt, som sidetaske ingen personlig erfaring.

Orla
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Birger Poulsen

Dato : 16-07-06 21:37

Både top og sidetasker holder tæt.

--
Hilsen
Birger

Fra : Ib Tinning

Dato : 16-07-06 23:51

tillykke med dine nye tasker
og ja de er tætte jeg kørte sidste år gennem tyskland i silende regn og da
vi kom til en camping plads tømte den kammerat der var i bil sit bagage for
vand os på mc stor grinede da vi så vores ting var tørrer

ps han kører skoda

Transalp hilsen Ib

Fra : OFH

Dato : 17-07-06 12:11

Mine sidetasker og min topboks er tætte.

Fra : Ole Hansen

Dato : 16-07-06 23:50

Søren Mortensen wrote:

> Er de vandtætte - eller bør man pakke alt ind i plastik?

Har kørt 400 km i silende regnvejr med mine. Alt var knastørt bagefter..
(Inklusive mig selv - tak, Rukka :) ) Mine er dog den gamle 36 liters
version.. (E36 tror jeg den hedder)

--
Ole Hansen