S: Domæne EVERQUEST.DK
Fra : MHE [6600]

Dato : 16-07-06 16:59

Har haft dette domæne i et stykke tid og ville egentlig bruge det til noget
fornuftigt, men jeg har ikke tiden til det og jeg spiller heller ikke mere.

http://www.everquest.dk

Er der nogen der kan bruge dette domæne til noget?

Kom med et bud her i gruppen.

Mvh

Michael Henriksen

Fra : N. Lindhard

Dato : 16-07-06 17:00

"MHE [6600]" <mykl@(Slet_mig)mykl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke mere.
>
> http://www.everquest.dk
>
> Er der nogen der kan bruge dette domæne til noget?

Bare rolig Henrik - det koster ikke penge at opgive et domæne. Du skal bare
la være at betale næste fornyelse.

Nic

Fra : Bruno

Dato : 16-07-06 18:05

MHE [6600] wrote:
> [...]
>
> http://www.everquest.dk
>
> Er der nogen der kan bruge dette domæne til noget?

Hvilken gruppe - du har postet i 3!

Jeg byder to skumbananer, det er standard til dem der poster
salgsannoncer de forkerte steder.

Mvh

Bruno

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 16-07-06 18:17

"MHE [6600]" <mykl@(Slet_mig)mykl.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> ikke mere.
>
> http://www.everquest.dk
>
> Er der nogen der kan bruge dette domæne til noget?

Husk at nævne din mindste pris og vær sikker på om du overhovedet gider
sælge domænet denne gang.

--
Bjarke Andersen

Fra : Jens Chr. [6230]

Dato : 16-07-06 18:54

Bjarke Andersen skrev:
> "MHE [6600]" <mykl@(Slet_mig)mykl.dk> crashed Echelon writing

> Husk at nævne din mindste pris og vær sikker på om du overhovedet gider
> sælge domænet denne gang.

Hmm...
Det koster ~50 at få fornyet et domæne..
Det skal fornyes 2006-12-31
Dvs. 50/12*5 (5 resterende måneder) = 20.83...
Så byder 21kr :)

Fra : Jubii

Dato : 17-07-06 16:24

On Sun, 16 Jul 2006 19:53:47 +0200, "Jens Chr. [6230]" <mail@boegh.nu> wrote:
in dk.spil.computer
> [...]

Endnu en tosset crossposter, føj.

>Hmm...
>Det koster ~50 at få fornyet et domæne..
>Det skal fornyes 2006-12-31
>Dvs. 50/12*5 (5 resterende måneder) = 20.83...
>Så byder 21kr :)

enavn sælger brugte domænenavne til 1 kr.
det kan man ikke få 2 skumbananer for.