Scooter der ligner scooter
Fra : Jan Holm

Dato : 16-07-06 15:58

Jeg skal have mig en scooter (45), og det må gerne ligne en scooter.
Indtil videre har set følgende der ser rigtige ud for mig.

Aprilia Habana
Aprilia Scarabeo
Piaggio Vespa ET2
Kymco People

Findes der flere i den stil, og hvor ville man få mest brugt scooter for ca
8-9000.

Mvh
Jan

Fra : Peter Andersen

Dato : 16-07-06 19:28

hvis det er en scooter,ligner det vel også en scooter,en lastbil ligner jo
også en
lastbil

Fra : Jan Holm

Dato : 16-07-06 23:46

"Peter Andersen" <peternoltus@stofanet.dk> wrote in
> hvis det er en scooter,ligner det vel også en scooter,en lastbil ligner jo
> også en lastbil

Point taken, men du forstår godt hvad jeg mener ?

Mvh
Jan