vedr. prey
Fra : Poul Johannsen

Dato : 16-07-06 14:56

Hej

Jeg er kommet til The old tribes og er kommet til et rum, hvor der er
fire power tingest. Der er strøm i de tre af dem men hvordan får jeg
aktiveret den sidste og hvad skal jeg egentligt gøre.

Se billedet i dk.binaer

Mvh Poul

Fra : Moses

Dato : 17-07-06 13:35

Hvem siger du skal have strøm i den.
Prøv at skyde på de 3, (vist nok på væggen) så der ikke er strøm på nogen af
dem.

Hilsen
Moses

Fra : Poul Johannsen

Dato : 17-07-06 17:21

Hej

> Hvem siger du skal have strøm i den.
> Prøv at skyde på de 3, (vist nok på væggen) så der ikke er strøm på nogen
> af dem.

Takker. Er nu kommet videre.

Mvh Poul

Fra : N/A

Dato : 17-07-06 17:23

Fra : Poul Johannsen

Dato : 17-07-06 17:23

Hej

> kig til venstre der er en rist du kan skyde væk til en lille vej uden
> odenom

Hmmm. Det er ikke det sted jeg er kommet til.

Mvh Poul