Hækklipning når den er blevt for høj
Fra : LH

Dato : 15-07-06 16:16

Nogen her derved hvad man gør ved en bøgehæk der er blevet alt for
høj.
Hvad koster det i timen at få en anlægsgartner til at klippe den ned.

Må det gøres nu??

Område: Esbjerg

mvh LH

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 15-07-06 18:33

"LH" <lhj26@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> høj.
> Hvad koster det i timen at få en anlægsgartner til at klippe den ned.

Hvis du kan få en med en motorsav til at beskære den, et det nok det
nemmeste og biligste. Hvornår det er bedst tør jeg ikke sige. Spørg evt. i
en planteskole.
Hilsen Matthias

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 15-07-06 18:42

On Sat, 15 Jul 2006 17:15:45 +0200, LH <lhj26@hotmail.com> wrote:

>Nogen her derved hvad man gør ved en bøgehæk der er blevet alt for
>høj.

Klipper den ned

>Hvad koster det i timen at få en anlægsgartner til at klippe den ned.

De skal vel have 300-450 i timen vil jeg skyde på.
Hvor lang tid det tager kommer an på om de også skal rydde op efter sig,
eller om du kan ordne det. Det er formentlig oprydningen som tager
længst tid her.

>Må det gøres nu??

Ja, det er der ikke noget i vejen for.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Krukker og tilbehør til haven: http://pottehaven.dk/

Fra : F.Hansen

Dato : 15-07-06 20:36

> [...]
> Hvor lang tid det tager kommer an på om de også skal rydde op efter sig,
> eller om du kan ordne det. Det er formentlig oprydningen som tager

Ja, 250 + moms i det østjyske.

Finn

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-07-06 21:56

"F.Hansen" <jerseycowdkNOSPAM@NOSPAMyahoo.dk> wrote in message

> Ja, 250 + moms i det østjyske.

Århus? Næppe!

De biligste arbejdslønninger er vist stadigt i Sønderjylland?

hvis mester for 250 så for arbejderen da højst 100 i timen.... Der skal jo
både betales feriepenge, sygepenge, arbejdstøj, værktøj osv!