kompostkværn, virker de ??
Fra : Allan Lohse

Dato : 14-07-06 21:12

Hejsa,

Er der nogen der har erfaring med de billige modeller der koster ca
1000-1500 kr...

Fra fx. Haraldnyborg
KOMPOSTKVÆRN SELEKTA KK2200
KOMPOSTKVÆRN B&D GA 2100 E

Kan disse bruges til noget, eller er det kun til små kviste ??

- Allan

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-07-06 00:29

Allan Lohse wrote:
> Hejsa,
>
> Er der nogen der har erfaring med de billige modeller der koster ca
> 1000-1500 kr...
>
> Fra fx. Haraldnyborg

Kalder du det billigt? Jeg gav det halve i Brugsen for nogle måneder siden.

> Kan disse bruges til noget, eller er det kun til små kviste ??

Min kværner grene op til 40 mm. uden problemer.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 15-07-06 15:40

On Sat, 15 Jul 2006 01:28:44 +0200, "Erik Ginnerskov"

>Min kværner grene op til 40 mm. uden problemer.

Hvor mange watt bruger den. En generator som yder 1200 watt, er
det nok ?
mvh Ebbe

Fra : Aksel

Dato : 16-07-06 10:01

"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> On Sat, 15 Jul 2006 01:28:44 +0200, "Erik Ginnerskov"

> Hvor mange watt bruger den. En generator som yder 1200 watt, er
> det nok ?
> mvh Ebbe

Nej, de bruger normalt mindst 1800 W og meget mere ved start.

Hilsen Aksel

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 16-07-06 18:34

On Sun, 16 Jul 2006 11:00:52 +0200, "Aksel" <
klip

>Nej, de bruger normalt mindst 1800 W og meget mere ved start.
>
>Hilsen Aksel

Tak for svar, og fortsætter med saksen
mvh Ebbe

Fra : Allan Lohse

Dato : 16-07-06 15:23

"Allan Lohse" <news@jetmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> KOMPOSTKVÆRN SELEKTA KK2200
> KOMPOSTKVÆRN B&D GA 2100 E
>
> Kan disse bruges til noget, eller er det kun til små kviste ??

Købte en Selekta hos haraldnyborg her i lørdags (igår), og kørte i god tro
mod sommerhuset.

Brugte den i ca 1-2 timer, synes den virkede rigtigt godt, men så døde
svinet.. kunne ikke få den til at stoppe ved at trykke på stop knappen (lidt
farligt synes jeg), trak så stikket ud, og kunne så ikke få den til at
starte igen..
Så nu må den tilbage til HN imorgen.

- Allan