Installation af Office 2003 - maximum nået~
Fra : SrS

Dato : 14-07-06 18:42

Hej

Jeg har brug for at reinstallere min PC'er, men nu siger min LOVLIGE office
2003 pakke, at jeg har foretaget maximum antal installationer. Det kan da
ikke være rigtigt, at jeg pludslig skal ud og købe en ny.

Ved nogen hvad jeg kan gøre?

SrS

Fra : Søren Blom

Dato : 15-07-06 14:42

"SrS" <SrS@fjernes_os.dk> skrev

> [...]
> office 2003 pakke, at jeg har foretaget maximum antal installationer. Det
> kan da ikke være rigtigt, at jeg pludslig skal ud og købe en ny.

Naturligvis skal du ikke ud for at købe en ny, du ringer til Microsoft og
forklare dem problemet, det er et problem, de helt sikkert har løsningen på,
så kontakt dem på mandag, hvis du ikke kan finde noget om det på et af deres
web-site.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Ole Pedersen

Dato : 15-07-06 21:43

> [...]
> på, så kontakt dem på mandag, hvis du ikke kan finde noget om det på et af

Hej Søren
Jeg har prøvet det samme med min XP og ringede og fik uden problemer en ny
aktiveringskode og den har osse holdt til en del reinstallationer
Ole P