skal - skal ikke
Fra : Thomas G

Dato : 18-06-01 22:14

Hej

Jeg går lidt og drømmer om at få et MC kort (kæresten har sagt ok ... man er
vel lidt under tøflen

men hvor meget skal jeg egentlig regne med at spenderer på

kort
tøj
mc (kan bedst lide bane racer stilen ... men har som sagt aldrig kørt på
mototcykel)
forsikring (er 28 har registreret 5 år uden skade i forsikringsselskabet med
bil)

..... og jeg er ikke milionær .... til alle dem der kunne finde på at foreslå
en Ducati

mvh Thomas G

Fra : Henry

Dato : 18-06-01 22:21

> [...]
med
> bil)
>
> .... og jeg er ikke milionær .... til alle dem der kunne finde på at

Er du i tvivl så gør det, så slipper du for at ærgre dig resten af dit liv
over at du aldrig fik gjort det.

Regn med, 8-10.000 for kortet afhængigt af hvor du bor.
Regn med 7-10.000 for noget rimeligt tøj, du behøver ikke købe det dyreste
hvis du bare skal prøve en sæsson eller to. Tjek eventuelt den blå avis
eller news:dk.marked.privat.motorcykel for brugt kørertøj, men køb ikke en
brugt hjelm.
En MC til 40-60.000 koster vel 3-5.000kr. om året (et gæt)

mht. MC, skal du nok hjælpe os lidt med hvilken kørerstil du ønsker, sofa,
rr, classic ?????
Og hvad må den koste?

mvh
Henry

Fra : Jan Petersen

Dato : 19-06-01 08:02

> [...]
med
> bil)
>
> .... og jeg er ikke milionær .... til alle dem der kunne finde på at

Da der allerede er svaret på kort og tøj spørgsmålet, vil jeg begrænse mig
til cyklen.

Køb en VFR - en RC 24 får du vel for mellem 60-70K. Det er lidt mange penge
for en 12 år gammel cykel, men de er til at opdrive med ca. 40 K på på
klokken - og så får du meget bedre cykel en f.eks en ny GS 500. Og du mærker
overhovedet ikke at du har kæresten bagpå, for hun skal vel også have glæde
af det

Mvh Jan Petersen

Fra : origo@earthling.net

Dato : 19-06-01 08:42

"Jan Petersen" <jan_petersen@Xe-box.dkX> wrote in message
> for en 12 år gammel cykel, men de er til at opdrive med ca. 40 K på på
> klokken

12 år gammel tourer, 40K km? Er det overhodet realistisk?

JS

Fra : Flemming Sørensen

Dato : 19-06-01 09:08

Ja men den er ikke til salg.
Mvh. Flemming

Fra : origo@earthling.net

Dato : 19-06-01 09:33

"Flemming Sørensen" <flemsus@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Ja men den er ikke til salg.

Har du hatt den fra ny?

JS

Fra : Jan Petersen

Dato : 20-06-01 17:31

<origo@earthling.net> wrote in message news:<9gmvo0$9au$1@sunsite.dk>...
> "Jan Petersen" <jan_petersen@Xe-box.dkX> wrote in message
>
> 12 år gammel tourer, 40K km? Er det overhodet realistisk?
>
> JS

Ja - men den er ikke til salg Men de findes ogsaa til salg.

Mvh Jan Petersen
VFR 750 F - '89 - 42K