fart på døren
Fra : peter_dinesen@hotmai~

Dato : 14-07-06 13:12

Har fået lavet hegn med et stk. havedør (som er 2,10 H x 1,07 B).
Området er meget ramt af vinden (derfor vi har sat hegn op), men det
irritere mig, at døren smækker med en knald mod stolpen (den suser
nemt ud af hænderne på børnene) - kan man få en anordning, hvor den
klikker "langsomt i", således den ikke hamre mod stolpe ?
Der sidder 4 hængsler i og med klassisk "havedør" håndgreb (håndtag
på den ene side og lang stang, som kører ned i Vform på den anden
side)

Peter

Fra : Max

Dato : 14-07-06 13:47

Hej Peter

> klikker "langsomt i", således den ikke hamre mod stolpe ?

En dørpumpe virker jo begge veje.

Mvh Max

Fra : peter_dinesen@hotmai~

Dato : 14-07-06 23:53

og den er god nok til udendørs brug ?

Fra : jones_net

Dato : 17-07-06 08:24

<peter_dinesen@hotmail.com> wrote in message

>og den er god nok til udendørs brug ?

Du kan få nogle billige til inderdøre, og nogle dyrere til yderdøre (de er
kraftigere)

/J