Hvordan opgraderer man?
Fra : Jakob Munck

Dato : 14-07-06 08:03

Jeg har Office XP (2002) og kunne tænke mig at opgradere til Office 2003.

Skal det gøres på nettet, eller hvordan gøres det?
Hvad koster det?

v.h.
Jakob

Fra : Max

Dato : 14-07-06 08:28

Hej Jakob

> Jeg har Office XP (2002) og kunne tænke mig at opgradere til Office
> 2003.
>
> Skal det gøres på nettet, eller hvordan gøres det?
> Hvad koster det?

Normalt bruger man en CD til opgraderingen. Med hensyn til prisen, så
skriver MS det her på deres hjemmeside:
------
Hvis du har købt Office XP den 15. august 2003 eller senere, kan du få en
kupon, som giver dig ret til at få den tilsvarende Office 2003 Edition
gratis.
------

Mvh Max