Fly kampspil ??
Fra : Simon [2700]

Dato : 13-07-06 17:30

Hej,

Hvad er der af fly kampspil der er værd at prøve ? og er der nogen nye ?
det eneste jeg har pt er flyene i BattleField 2 :/

Det må meget gerne være et online multiplayer spil, så jeg kan spille mod
mennesker, det gør det lidt sjovere. Men jeg vil da også gerne høre om
offline missions spil o.l.

På forhånd tak !
mvh.Simon

Fra : TommyF

Dato : 13-07-06 18:07

On Thu, 13 Jul 2006 18:29:59 +0200, "Simon [2700]" <devnull@linux.org>
wrote:

> [...]
>
>Det må meget gerne være et online multiplayer spil, så jeg kan spille mod
>mennesker, det gør det lidt sjovere. Men jeg vil da også gerne høre om

Hej.
Prøv i dk.spil.flysimulator.
mener jeg den hedder....
---
Brøndby
http://www.tommy-friis.dk/

Fra : Morten Lund

Dato : 16-07-06 10:51

TommyF wrote:

> Hej.
> Prøv i dk.spil.flysimulator.
> mener jeg den hedder....
> ---
> Brøndby
> http://www.tommy-friis.dk/

Det fulde navn er:
dk.spil.computer.flysimulator; vi har haft et par tråde om det samme i
de sidste par måneder :)

..Morten

Fra : Mogens

Dato : 13-07-06 21:43

wrote:

> [...]
>
>Det må meget gerne være et online multiplayer spil, så jeg kan spille mod
>mennesker, det gør det lidt sjovere. Men jeg vil da også gerne høre om

Hejsa

Hvis det må være ældre fly, så kig engang på spillet Wings Of War.
Det foregår under Første Verdenskrig, så det er nogle spinkle drager
af bambus og sækkelærred man vælter rundt i. Det er sgu noget
helt andet end BF2 med dens jetfly og Stinger missiler. Her er det
plæneklipper motorer og ikke-styrede nytårsraketter der leverer
underholdningen.

Det er dog ikke nogen særligt realistisk fly-sim, for man samler
svævende power-ups op ved at flyve igennem dem, men bortset
fra det er det alletiders spil med godt gameplay og pæn grafik.

Det har både singleplayer missioner og online spil, både med
Deathmatch, Team Deathmatch og flere andre og der er næsten
altid et eller flere online spil igang. PT er der endda turneringer
igang hver søndag aften imellem amerikanske og europæiske
hold. ( foreløbig har vi tævet amerikanerne hver gang )

Spillet er meget nemt at komme igang med, for der er jo ikke
mange taster at holde rede på for at styre flyet. Til gængæld
kræver det en hel del øvelse at blive rigtig god i online spillene,
hvis man da ikke lige synes det er sjovt at se sit fly gå i opløsning
i en kugleregn og drysse ned over en mark.

Mvh Mogens aka. Byte Me