Vinyl med sten i
Fra : lisbeth_jacobsen@hot~

Dato : 13-07-06 16:25

Jeg er flere gange - især i butikker - stødt på gulvbelægning, der
bedst kan beskrives som vinyl med sten i. Det ser ud som ral, der er
presset meget hårdt sammen.

Kender nogen navnet på den type gulvbelægning, som jeg kunne tænke
mig at bruge i mit fritidshus. Har søgt forgæves på nettet, fordi
jeg ikke lige kan hitte ud af, hvad jeg skal søge efter.

Mvh. Lisbeth

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 13-07-06 16:41

On Thu, 13 Jul 2006 08:25:14 -0700, lisbeth_jacobsen wrote:

> [...]
> mig at bruge i mit fritidshus. Har søgt forgæves på nettet, fordi
> jeg ikke lige kan hitte ud af, hvad jeg skal søge efter.

Søg efter et stentæppegulv. Der er forøvrigt små sten der er indstøbt
i eopxy og skal laves på stedet.

Fra : Fam. Olsen

Dato : 13-07-06 21:08

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i en meddelelse

> Søg efter et stentæppegulv. Der er forøvrigt små sten der er indstøbt
> i eopxy og skal laves på stedet.

Jeg så noget på rulle, her forleden hos det lokale byggemarkeds
haveafdeling. Jeg vil tro det beregnet til at lægge i bunden af et vandløb
til havedammen. Jeg mener dog at have set noget der var lagt som
gulvbelægning der lignede det til forveksling.

MVH Niels

Fra : lisbeth_jacobsen@hot~

Dato : 13-07-06 18:09

Frank E. N. Stein wrote:

> Søg efter et stentæppegulv. Der er forøvrigt små sten der er indstøbt
> i eopxy og skal laves på stedet.

Tak! Det er jo lige præcis dét gulv jeg leder efter. Nu mangler jeg
bare at finde en i Århus-området, der kan lave det. Og hitte ud af,
hvad det koster.

Mvh. Lisbeth

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-07-06 18:19

In article <1152810555.886027.39800@p79g2000cwp.googlegroups.com>,
lisbeth_jacobsen@hotmail.com wrote:

> Tak! Det er jo lige præcis dét gulv jeg leder efter. Nu mangler jeg
> bare at finde en i Århus-området, der kan lave det. Og hitte ud af,
> hvad det koster.

Prisen nøjagtig kan jeg ikke give dig, men jeg kan fortælle dig det er
svinedyrt..

Og du bliver træt af det.. stenene løsner sig så du har hele tiden små
løse sten rundt omkring..

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding