Navigationssoftware til PC
Fra : Ukendt

Dato : 13-07-06 12:17

Hej!

Jeg skal bruge noget navigationssoftware som dækket Rusland (området omkring
skt. Petersborg) og de baltiske lande.
Jeg har AutoRoute 2006, men den dækker desværre ikke ovennævnte områder på
vej-niveau.

Med venlig hilsen, Brian

Fra : Asle Bjerva

Dato : 13-07-06 14:56

"Brian" <n/a> skrev i melding
> [...]
> omkring skt. Petersborg) og de baltiske lande.
> Jeg har AutoRoute 2006, men den dækker desværre ikke ovennævnte områder på

Tror ikke det finnes GPS / annen navigasjons software med detaljkart i
Rusland.
MapSource som kom med min Garmin, har hovedveier og navigering på disse, men
i likhet med Viamichelin.com er det ikke noe detaljer.

--
Asle Bjerva, Oslo
E-post: asle.bjerva.at.oslo.online.no

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 13-07-06 19:15

On Thu, 13 Jul 2006 15:56:26 +0200, "Asle Bjerva"
<abuse@microsoft.com> wrote:

>"Brian" <n/a> skrev i melding

>Tror ikke det finnes GPS / annen navigasjons software med detaljkart i
>Rusland.
Jo da, det er bare Russisk.
Jeg har flere, de er dog ikke altid til at få installerer på en ikke
russisk pc (System fontene er ikke de samme som på DK/US/UK udgaver af
windows, filnavne bliver til spørgsmålstegn, og det kan filer ikke
hedde, så det går i ged)

Der er dog en af dem der virker, og den er også til at bruge når man
har gætte sig til hvordan man får den slået over på (delvis) Engelsk.
Den dækker routen St. Petersborg-Moskva. Jeg bruger den hver gang jeg
er der.
http://ekb.iddk.ru/en/cdrom/59514.html?EKBIDDKSID=799684325151929284743100585857
Jeg har en ekstra, drop en mail hvil du vil prøve den.
Der er ikke navigation, den kan lave en rute. Man kan se en prik der
følger enes GPS.

Denne ser også interesant ud, dækker St. Petersborg og opland.
http://ekb.iddk.ru/en/cdrom/62948.html?EKBIDDKSID=799684325151929284743100585857

http://www.topplan.ru/ er en anden leverandør, matrialet er et par
klasser bedre en ovennævnte, men det er bøvlet og besværligt at få det
registreret og derved få åbnet for programmet.

/Hans