Nogen der har rejst alene uspecificeret?
Fra : TS

Dato : 13-07-06 08:26

Hej

Faldt lige over følgende på Mytravels hjemmeside under uspecificerede
rejser:

Citat: "Rejser du alene på en uspecificeret rejse, er det altid med delt
indkvartering".

Er der nogen der har prøvet at rejse alene uspecificeret, og hvordan er du
blevet inkvarteret, alene eller sammen med andre?

TS

Fra : LKG

Dato : 13-07-06 09:36

Hej TS

Jeg har rejst meget alene og også på uspecificerede rejser og tror
vilkårerne er forskellige fra rejsebureau til rejsebureau.
Jeg har brugt Dansk folkeferie meget og i deres vilkår for uspecificerede
ophold står, at man er garanteret eget bad/toilet og at man ikke deler
værelse med andre. Til gengæld tager de forbehold for flytning under ophold.
Det har jeg så prøvet, men det har altid kun været fra et værelse til et
andet, så det har været alle tiders.
Mytravel tager måske også bare forbehold - jeg har ikke umiddelbart oplevet
nogen i de senere år, der har delt værelse på disse rejser.
God rejse-jagt.

lenekg@nypost.dk