Explorer: Kan ikke ændre startsiden!
Fra : c t

Dato : 13-07-06 06:54

Hej!

Det her har jeg ALDRIG været ude for: Det virker mystisk...

Jeg kan ikke ændre startsiden for Explorer 6.0 UK

Går ind under Tools - Internet Options, men uanset om jeg ændrer siden eller
sætter den til blank så er det den samme hjemmeside som kommer frem som
startside!

Har I et tip ?????

Carsten

Fra : emj

Dato : 13-07-06 09:16

c t skrev:

>den samme hjemmeside som kommer frem som
>startside!

Er den side, der kommer frem en side du selv tidligere har haft som
startside eller er den opstået uden dit ønske?

Hilsen emj

Fra : c t

Dato : 13-07-06 10:18

Det er en side, jeg selv har sat ind som startside...
efter eget ønske

Men nu er den der konstant... æv...

Det er denne side:
http://dds.dk/indexnarrow.htm?page=/ddsweb/brugerpab.nsf/_98ljmspajd5i6asifdlp8cp35_

Carsten

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 13-07-06 09:50

c t skriblede:
> Hej!
>
> Det her har jeg ALDRIG været ude for: Det virker mystisk...
>
> Jeg kan ikke ændre startsiden for Explorer 6.0 UK

Browser spørgsmål diskuteres i:

> Går ind under Tools - Internet Options, men uanset om jeg ændrer
> siden eller sætter den til blank så er det den samme hjemmeside som
> kommer frem som startside!

Og fortæl hvilken side du får. Du har nok
noget spyware på din pc.

--
Lars Fragstrup