Champignon-muld ?
Fra : Brian Ipsen

Dato : 12-07-06 21:34

Hej.

Jeg er rykket ind i noget nybygget bolig, og der er så en smule have, som
skal ordnes... Desværre har disse bygmestre en uheldig tendens til blot at
smide noget næringsfattigt jord på grunden - så det skal der jo gøres noget
ved... Jeg har hørt, at man kan blande en gang champignon-muld ned i (evt
fræse det ned) - men hvor pokker får jeg fat i sådan noget ?? Jeg bor i
området omkring 8680 Ry - men er ikke lige bekendt med hvor man kan anskaffe
en "ladning" til fornuftig pris...

Er der nogen her, der har kendskab til hvor jeg kan købe det (og evt. få
leveret) til en overkommelig pris ?

Mvh
Brian

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 12-07-06 21:55

"Brian Ipsen" <me@nowhere.net> skrev i en meddelelse
> Er der nogen her, der har kendskab til hvor jeg kan købe det (og evt. få
> leveret) til en overkommelig pris ?

http://www.champignonmuld.dk/

Se forøvrigt:
http://www.funfry.com/data/507/Copy_of_google.gif

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - outdated og trist

Fra : SB

Dato : 14-07-06 17:51

> [...]
> anskaffe en "ladning" til fornuftig pris...
>
> Er der nogen her, der har kendskab til hvor jeg kan købe det (og evt. få

Ved ikke om det stadig eksistere, men der lå nogen der dyrkede champignon i
skanderborg engang
når du kommer ind af ryvejen, så gå til højre i krydset ved banegården mod
Låsby
1 vej til højre derefter (ikke ind på banegården) den hedder vist nok
kristiansvej
Oppe i toppen af den på venstre side der lå/ligger det der champignonfirma
Prøv at kigge næste gang du kommer der forbi

Søren