Vedr.: For hurtigt spil... (Ten Pin Alley)
Fra : Ulrik Chr.

Dato : 12-07-06 20:41

Jeg har fundet et gammelt spil frem fra rodeskuffen.
Ten Pin Alley fra 1997

Men det "afvikles" for hurtigt på min maskine.
Grundet CPU-hastigheden er noget større nu, end da spillet udkom, kan man
ikke nå at fortage sig det rigtige i spillet.

Har hørt om, at man kan få sin CPU ned i hastighed, hvis man vil spille
gamle spil - men hvordan?

Hvad kan jeg gøre?

Ulrik A. Chr.
Mail: nettet@uacxx.dk
Fjern xx efter uac

Fra : Olesen

Dato : 12-07-06 21:44
Fra : Ulrik Chr.

Dato : 13-07-06 11:07

"Olesen" <olesen_99@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Se her: http://www.majorgeeks.com/CPU_Speed_Adjuster_d5160.html

Takker - det hjalp.....

Så skal jeg bare lærer og blive bedre til spillet

Ulrik A. Chr.
Mail: nettet@uacxx.dk
Fjern xx efter uac

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-06 21:41

"Olesen" <olesen_99@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Se her: http://www.majorgeeks.com/CPU_Speed_Adjuster_d5160.html

Kan det passe at det ikke vil virke på en maskine på 3 GHz ?

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-06 23:32

> Prøv:
> http://www.majorgeeks.com/CpuLower_d424.html
> eller
> http://www.majorgeeks.com/CPUkiller_d688.html
> eller
> http://www.majorgeeks.com/TurboCPU_d1705.html

Der er ikke rigtig noget af det som vil få programmerne til at køre på denne
her PC, så det må jeg nok droppe, men tak for hjælpen alligevel.