Firewire problemer.
Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 11-01-01 01:57

Jeg har lige erhvervet mig en firewire brænder af mærkert One technologies
med et Teac 512EB "burnproof" 12/10/32 drev i. fed brænder MEN....

1) Hvis jeg tænder den efter opstart skal jeg hive firewire stikke ud i ca.
5 sek. før Toast finder brænderen !!! Findes der ikke ikke lille freeware
firewire-mounter program?

2) Hvis jeg slukker brænderen (vist nok kun efter at have brændt) siger
MacOs at der er sat en uformatteret cd i maskinen!!!! Derfor kan jeg vælge
at formattere (!) eller at skubbe ud. Vælger jeg at skubbe ud kommer
dialogboksen op igen. Her er ikke andet at gøre end at genstarte!!!

Hvad er problemet?

Mvh
Gunnar Kristiansen

PS: B&W G3 med OS 9.0.4DK