Gråslåmaskine har tabt "remmen"
Fra : TT

Dato : 12-07-06 10:34

Remmen, den der sidder fra rotorbladet til baghjulende, til min selvkørende
græsslåmaskine er røget af, og hænger løst og dingler, er der nogle der ved
hvordan jeg får den på igen ??

-TT

Fra : Max

Dato : 12-07-06 10:52

Hej TT

> selvkørende græsslåmaskine er røget af, og hænger løst og dingler, er
> der nogle der ved hvordan jeg får den på igen ??

Jeg plejer bare at vride den på igen, men husk at tage tændrørshætten af.

Mvh Max

Fra : TT

Dato : 12-07-06 11:25

> Hej TT

> Jeg plejer bare at vride den på igen, men husk at tage tændrørshætten af.
>
> Mvh Max

Det prøver jeg - en skruetrækker i klemme ??

-TT

Fra : Max

Dato : 12-07-06 11:29

Hej TT

> Det prøver jeg - en skruetrækker i klemme ??

Plejer ikke at bruge værktøj.

Mvh Max

Fra : Thomas

Dato : 12-07-06 17:32

TT (fjern) skrev:

> [...]
> græsslåmaskine er røget af, og hænger løst og dingler, er der nogle der ved

På nogle modeller hjælper det at koblingen er trådt i bund, det
giver mere rem at arbejde med

Thomas

Fra : TT

Dato : 13-07-06 09:18

"Thomas" <Thomas.Haugaard@gmail.com> skrev i en meddelelse

TT (fjern) skrev:

> [...]
> hvordan jeg får den på igen ??
>
> -TT

På nogle modeller hjælper det at koblingen er trådt i bund, det

Det var det der skulle til kunne tvinge bagakslen tættere på så var det
pludselig nemt.- tak til jer begge græsset og ukrudtet blev slået endnu
engang

-TT