Copenhagen Jazzfestival m.m.
Fra : Ukendt

Dato : 12-07-06 09:27

Så går det løs med Jazz over det ganske land.

I går spillede Mikkel Nordsø Band et brag af en koncert. Sjældent har jeg
hørt så god en koncert med så god en lyd samtidig. Jeg tvivler meget stærkt
på at den koncert vil blive overgået af noget andet for min part i en del år
fremover.

Alle som kan lide Jazz-Rock og som ikke så Mikkel Nordsø Band gik virkelig
glip af noget i går. Kun vejret var ikke rigtig med os som var derinde.

For de Jazz-interesserede er der en masse Jazz at høre (noget af det er
gratis) i de kommende dage i København og Århus. Kig eventuelt på linkene:

http://festival.jazz.dk

http://www.jazzfest.dk

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 12-07-06 20:05

Kim Larsen skrev:
> For de Jazz-interesserede er der en masse Jazz at høre (noget af
> det er gratis) i de kommende dage i København og Århus.

Jeg har kun fået set en koncert, foruden hvad man kommer forbi rundt
omkring i det indre København. Det var Dee Dee Bridgewater med Tivolis
Big Band på Plænen i Tivoli i lørdags, og det var godt. En
underholdende dame med facetteret stemme og lækkert repertoire af
mestendels gamle standards.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk