Kærlighed for sure sager.
Fra : Daniel W Johansen

Dato : 12-07-06 00:00

Har altid haft noget med noget over i det syrlige, elsker det og har
gjort det så langt tilbage jeg kan huske (er dog kun på mit 20 år) Men
syrlige vingummi bamser, syrligt lakrids, salat med eddike dressing osv.
Specielt sidst nævnte har hunget ved!

For tiden nyder jeg at købe de billige galla meloner til 3 for en 10'er,
i masse vis. Som salat til maden, eller god natmad så hakker jeg sådan
en halv melon i stykker, overhælder med eddike, balsamiko eddike, eller
blander med sennep osv, masser af kryderi og tilsmagning og så slappe af
med sådan en skål til min mave siger stop :).

Men søger lidt varianter, er enormt glad for de søde meloner i den sure
dressing er smader godt, men hvad mere.. har i nogle gode forslag til
salat'er, natmader, etc? Som sagt, noget over i det syrlige, gerne som
kan mikses hurtigt sammen og som man ikke skal have alt for meget af :)

Fra : Bo Warming

Dato : 12-07-06 01:36

kapers anbefales

og ønskes ikke syrrllige ooplevvelser i taxaen såå anbefalees DF

Videoovervågning af de danske taxier bør gøres obligatorisk, udtaler
Dansk Folkepartis retspolitiske ordfører, Kim Christiansen. Overfald
på danske taxichauffører er et stigende problem, og det vil relativt
nemt og billigt kunne forebygges ved installering af videoovervågning
i hyrevognene.

Samtidig vil videoovervågning i hyrevognene udgøre en garanti både for
kunder og chauffører i tilfælde af konfrontationer under kørslen,
understreger Kim Christiansen.

- Videoovervågning af en taxi er nu blevet så billigt, at det er
muligt at pålægge vognmændene den pligt at sikre deres chauffører og
kunder mod overfald. Taxichauffører er i forvejen en af de dårligst
lønnede og mest udsatte faggrupper i Danmark, og det er derfor ganske
rimeligt, at der med en beskeden investering tages et kvantespring for
at sikre deres arbejdsmiljø, påpeger Kim Christiansen.

- Investeringen i videoovervågning vil sikre taxichaufførernes
arbejdsmiljø og derved fastholde dem længere i en branche, der er
kendetegnet ved store udskiftninger af de ansatte. Desuden vil det
også være en god investering for vognmændene i kraft af lavere

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 03-08-06 11:28

> [...]
> salat'er, natmader, etc? Som sagt, noget over i det syrlige, gerne som
> kan mikses hurtigt sammen og som man ikke skal have alt for meget af :)

Hej Daniel

På ferie i Rom fik jeg jordbær med et stænk af en tyk balsamico (mener
det var en 12 års balsamico) og et drys sukker. Det var rigtig lækkert.
Kan bruges som en variant til dine meloner?!

Hilsen Jesper

Fra : Erling Hansen

Dato : 03-08-06 20:27

Jesper Mehlsen <jespermehlsen@gmail.com> wrote:

> [...]
> det var en 12 års balsamico) og et drys sukker. Det var rigtig lækkert.
> Kan bruges som en variant til dine meloner?!

Og så et glas kold Asti Spumante secco til .... verdens bedste jordbær!