Yahooooooo, jeg fik plads på Jyllandsringe~
Fra : Lars Hansen

Dato : 11-07-06 23:39

Det viser sig at MCTC åbenbart har fået plads til endnu et bane arrangement
på Jyllandsringen i august. Føj jeg glæder mig.

Og glem alt om original udstødning, det eneste de sagde til mig var at hvis
ikke den larmede for meget var der intet problem.

Hvis andre er hurtige kan i måske også få plads. Jeg fandt det på
www.mctc.dk hjemmesiden.

Vi ses i trafikken når jeg er blevet verdensmester.

Racer Hansen

Fra : Lars Andersen

Dato : 13-07-06 22:18

Tillykke med det..

Det er er rigtig godt kursus, var afsted her i juni ...men de fleste der kom
på uorginal udstøning fik besked på at skife