Starter vivacity
Fra : Peter Andersen

Dato : 11-07-06 11:01

Hej
Jeg vil gerne vide lidt om starteren på en peugeot vivacity,jeg kan
se der går 2 ledninger til starteren,men der sidder noget ledning
lige ved siden af starteren der holdes fast af et par bøjelige
metalklemmer,det ser ikke ud til at de har forbindelse til starteren,
hvad er det.

hvor sidder startrelæet henne

og kan nogen evt hjælpe mig med et el diagram på sådan en scooter

peugeot vivacity årg.99 45kmt.

Peter

Fra : Hekto

Dato : 11-07-06 11:39

Peter Andersen explained :
> [...]
> lige ved siden af starteren der holdes fast af et par bøjelige
> metalklemmer,det ser ikke ud til at de har forbindelse til starteren,

Det er sansynligvis ledningerne til startrelæet.

Starteren er forsynet med en bendix-drev der
slynges mod tandkransen når startmotoren roterer.
En fjeder skal meget gerne trække drevet tilbage
igen.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650