Sovebriller
Fra : rt

Dato : 11-07-06 07:44

Hej.

Hvor kan man købe sådan et par sove/flybriller?
Jeg tør ikke satse på, at man får dem udleveret i flyet.

/rt

Fra : Inger Buchard

Dato : 11-07-06 10:22

Matas?

Inger

Fra : Torben A

Dato : 11-07-06 10:38

"rt" <ostekongenFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Hvor kan man købe sådan et par sove/flybriller?
> Jeg tør ikke satse på, at man får dem udleveret i flyet.

apoteket
vh/Torben

Fra : Flyrejsen.dk

Dato : 11-07-06 12:47

> Jeg tør ikke satse på, at man får dem udleveret i flyet.
>
> /rt
I lufthavnen kan man også altid købe dem.

Som jeg husker det er de dog relativt dyre, så lad os vide, hvem du skal
flyve med, så er der måske en her i gruppen, der kan sige, om du får dem
udleveret eller ej.

Mange hilsner
Kenneth
http://www.flyrejsen.dk/

Fra : rt

Dato : 11-07-06 18:23

> [...]
>
> Som jeg husker det er de dog relativt dyre, så lad os vide, hvem du skal
> flyve med, så er der måske en her i gruppen, der kan sige, om du får dem

Du siger noget
Vi skal flyve med Thai Airways direkte til Bangkok.
Nogen der med sikkerhed ved om de vil blive udleveret der?

/rt

Ps. Tak for alle svar!

Fra : Peter Loumann

Dato : 11-07-06 21:03

On Tue, 11 Jul 2006 19:23:24 +0200, rt wrote:

> Vi skal flyve med Thai Airways direkte til Bangkok.
> Nogen der med sikkerhed ved om de vil blive udleveret der?

Nåhr - med sikkerhed er vel så meget sagt. Jeg har fløjet med Thai en del
gange, altid på abeklasse, og har aldrig fået dem udleveret eller tilbudt.

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Sabina H.

Dato : 11-07-06 21:49

rt wrote:
> Hej.
>
> Hvor kan man købe sådan et par sove/flybriller?
> Jeg tør ikke satse på, at man får dem udleveret i flyet.
>
> /rt

føtex ;)

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : michael

Dato : 11-07-06 22:16

Her:
http://www.paradiss.dk/p.asp?katId=98&id=17348&text=Blindfold_-_%D8jenbind_i_Laaeder_med_Nitter_-_BF-03_*.html

/michael

Fra : rt

Dato : 11-07-06 23:27

> Her:
> http://www.paradiss.dk/p.asp?katId=98&id=17348&text=Blindfold_-_%D8jenbind_i_Laaeder_med_Nitter_-_BF-03_*.html

Ja, der var de jo! Så kan jeg godt nok få opmærksomhed i flyveren

/rt

Fra : Per

Dato : 13-07-06 14:13

> Hvor kan man købe sådan et par sove/flybriller?
> Jeg tør ikke satse på, at man får dem udleveret i flyet.
>
> /rt

Du kan evt. lukke øjnene i stedet ;P