Battlefield 2 widescreen opløsning?
Fra : Silver

Dato : 10-07-06 23:15

Davs Gruppe!.

Allerførst lige et link til et lille spil der angår gårsdagens episode i
VM.....*fnis*

http://widelec.org/zidane.html

Og så til mit spørgsmål, jeg har støvsuget google grupper igennem for at se
om det måske skulle være stillet før men det ser ikke sådan ud.

Jeg har en bærbar som jeg vil spille BF 2 på, og så er det jeg ville høre om
jeg kan spille det i min widescreen opløsning på 1280x800 på nogen måde?,
jeg kan ikke vælge det i options, der er det kun 1024x768.

Håber en af jer prof BF2 spillere kan hjælpe en n00b her.

Mvh
Silver.

Fra : BuFFer

Dato : 11-07-06 10:17

I egenskaber for din genvej til spillet kan du ændre opløsningen:

"C:\programmer\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx
1280 +szy 800

Fra : Silver

Dato : 11-07-06 12:32

"BuFFer" <nosp@m.2.me> skrev i en meddelelse
> I egenskaber for din genvej til spillet kan du ændre opløsningen:
>
> "C:\programmer\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx
> 1280 +szy 800

Og jeg siger mange tak for det hurtige og præcise svar :)

Mvh
Silver.