hvorfor skal der nr pl på 30 km/t scooter ~
Fra : GK

Dato : 10-07-06 22:58

hej igen her til aften så jeg lige et lysende eks. En ung 15 årig kom for
fuld skrald og det var ikke under
70 km/t .. uden lys og uden styrthjelm og så på cykelstien i modsatte side
.. en bag på scooteren og en hånd på styret .. en øl i den anden hånd ..
mens de råbte idioter efter forbipasserende ..
Hade fanme lyst til at hive dem af og give dem et par rigtige gode
cowboylusinger ,,
men det må man jo selvfølgelig ikke gøre .. og det er heller ikke den vej
man skal gå
Det siger squ noget om hvorfor der skal plader på de scooter ...
det skal dog lige siges at
der skam også er nogle unge der opfører sig pænt og tager hensyn og kører
ordenligt , også selv om scooteren kan løbe lidt for stærkt .. de kan godt
finde ud af at man ikke skal køre 70-80 km/t inde i byen . og at styrthatten
ikke noget der skal hænge på styret .. men sidde på hovedet .. ,,,

Ps.. En styrthjelm på styret er det samme som hovedet under armen

mvh gk

Fra : Hekto

Dato : 11-07-06 08:40

After serious thinking GK wrote :
> Ps.. En styrthjelm på styret er det samme som hovedet under armen

Se det som en mulighed:

Med nummerplade blir' de knaldet før Darwin tar'
dem!

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Brian

Dato : 11-07-06 09:28

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse

> Se det som en mulighed:
>
> Med nummerplade blir' de knaldet før Darwin tar'
> dem!

Det er desværre ikke altid at foretrække...

Fra : Hekto

Dato : 11-07-06 11:37

Brian wrote on 11-07-2006 :
> Det er desværre ikke altid at foretrække...

Nogen synes åbenbart at det er bedre at få noget
4-hjulet betalt af sygesikringen, istedet for at
tage den med ro på den 2-hjulede!

Fra : Brian

Dato : 11-07-06 13:22

> Nogen synes åbenbart at det er bedre at få noget
> 4-hjulet betalt af sygesikringen, istedet for at
> tage den med ro på den 2-hjulede!

Hva fa'en, sådan en fås jo også med motor, omend ikke så kvik!

Fra : Hagar

Dato : 11-07-06 14:28

> Hva fa'en, sådan en fås jo også med motor, omend ikke så kvik!

Nå nå, for en del år siden så jeg i et svensk motorblad at der var en der
havde sådan en fætter, store baghjul og små foran, nå ja, så i ryggen var
der monteret en V8 ROFL Baghjulene var sådan nogen man bruger til dreagrace,
så kom ikke og sig man ikke kan få dem til at flytte sig LOL

Hagar

Fra : Hekto

Dato : 12-07-06 10:00

After serious thinking Hagar wrote :
> [...]
> monteret en V8 ROFL Baghjulene var sådan nogen man bruger til dreagrace, så
> kom ikke og sig man ikke kan få dem til at flytte sig LOL

Ja, fuldt ryk på .... hen til toilet døren, og
vente på at blive sat på tønden, vente på at få
tørret røv, og så fuld ryk på igen, når man er
tilbage i stolen!

Fra : Hagar

Dato : 12-07-06 14:28

> [...]
> Verein'
> www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
> Alt godt fra dyreriget! Vilde Pantere og

Med det den kunne, så er et toilet slet ikke nødvendigt

Hagar

Fra : Hekto

Dato : 12-07-06 16:01

Hagar used his keyboard to write :
> Med det den kunne, så er et toilet slet ikke nødvendigt

- og den kunne tørre røv?

Fra : Hagar

Dato : 12-07-06 17:02

> [...]
> Verein'
> www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
> Alt godt fra dyreriget! Vilde Pantere og

Løfter man balderne lidt fra sædet i farten, sørger luften for det
nødvendige.

Hagar