DR500, og DR650 hvad er forskellen ? ud ov~
Fra : Molnit

Dato : 10-07-06 20:22

Hejsa,
   Kan man swappe motor mellem de to som man har lyst ? og hvad for en
model vejer mindst ?

   Og nogen som ved hvor man kan skaffe det 765cc kit til den, som rygtet
siges der kan fås ? til 650 modellen ???

--
VH
Lars Molnit

Fra : Tommy Fer

Dato : 11-07-06 10:55

Molnit skrev:
> [...]
>
> Og nogen som ved hvor man kan skaffe det 765cc kit til den, som
> rygtet siges der kan fås ? til 650 modellen ???

Tjae, jeg har kørt en DR750.. syntes ikke der var synderligt mere skub i
den end en 650...

Men nu er det jo dig Moller.. hehe det skal jo modificeres

mvh Tommy Fer
nu med weekend fra mandag kl 2300 til onsdag kl 0700 :S

Fra : Molnit

Dato : 11-07-06 11:18

Tommy Fer skrev:

> Men nu er det jo dig Moller.. hehe det skal jo modificeres

   Det er planen, men efter en hyggelig snak med Ex. Formanden, så ser det
ud til at jeg skal ha en KTM 620 LC4 årgang 97

--
VH
Lars Molnit

Fra : Tommy Fer

Dato : 11-07-06 11:27

Molnit skrev:

> Det er planen, men efter en hyggelig snak med Ex. Formanden, så ser
> det ud til at jeg skal ha en KTM 620 LC4 årgang 97

Så får du tæv hvis du begynder at modificere :P

mvh Tommy Fer
Nu med DR 250 i stumper

Fra : Molnit

Dato : 11-07-06 11:33

Tommy Fer skrev:

> Så får du tæv hvis du begynder at modificere :P

   Jeg er kommet til det at en modificering skal holdes til MZ'en... nogen
få ting kan ske med KTM'en, men der skal en god grund til det, og TS'en
skal holdes 100% originalt.

   Nå ja, den der tilfældige 250cc 2 takter crosser, som gerne skal købes
før KTM'en skal holdes i live, og ikke mere :) da den jo købes for at
køre på, ikke for at skrue i.