Personal Web Server
Fra : Jens

Dato : 18-06-01 21:25

Hej jeg er igang med at lave en Intranet weberver, med Frontpage 2000 server
udvidelse, på en Server der køre win98.
Spørgsmålet er bare hvordan overføre jeg mit websted til serveren via
Frontpage 2000, ved hjælp af "Udgiv web-sted"

Prøblemet er at når jeg vil udgive det så får jeg en fejlmeddelse om at:
Serveren kunne ikke behandle anmodningen. Kontakt admin ... osv kontroler at
Frontpage-Server udvidelser er installeret på serveren

og det er den
er der nogle der har en løsning på hvordan jeg kan komme til at udgive met
websted

// med venlig hilsen Jens

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-06-01 13:06