WoW værd at købe for casual spiller?
Fra : Jens Hansen

Dato : 10-07-06 13:13

Hej,

jeg har leget lidt med en 10-dages US trial World of Warcraft, og jeg må
sige jeg er blevet interesseret i at spille noget mere. Men hvis man ikke
spiller 10 timer om dagen og måske mest har tid til at spille solo, er der
så noget ved at gå i gang? Jeg kender fra EverQuest at det var kun for 10+
timer om dagen raid-freaks i high-end, det gider jeg ikke igen.
Kort sagt, er der noget ved WoW hvis man har begrænset spilletid om ugen??

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 10-07-06 14:49

Ja det er stadigvæk det værd, bare man sætter sine spillemål efter
det.......
Selvfølgelige ligger et stor del af spillet i end-game, men higl lvl raid i
det meste af ens spilletid, men jeg er sikkert ikke den eneste, som synes
det
at lvl up er sjovere, end at lave de samme ting uge efter uge, får at få
bedre udstyr....
Men nyder du at løbe rundt alene, så køb det endeligt,
måske kommer den store raid-lyst så senere :D

Felixno :D

http://wow.allakhazam.com/profile.html?736163

http://wow.allakhazam.com/profile.html?736009

Fra : Mikael Schøler

Dato : 10-07-06 15:47

Henrik Rasmussen wrote:
> [...]
> bedre udstyr....
> Men nyder du at løbe rundt alene, så køb det endeligt,
> måske kommer den store raid-lyst så senere :D

damn.. hvor mange spilletimer ligger der i de 2 karaktere?

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 10-07-06 17:12

Der ligger omkring 40 dages spilletid på hver karakter.... :D

Har også en lvl 60 druid, men med crappy udstyr... :D
Og så skulle der også gerne komme en lvl 60 mage :D

Fra : Mikael Schøler

Dato : 11-07-06 07:16

Henrik Rasmussen wrote:
> Der ligger omkring 40 dages spilletid på hver karakter.... :D
>
> Har også en lvl 60 druid, men med crappy udstyr... :D
> Og så skulle der også gerne komme en lvl 60 mage :D

Puuha.. Godtnok vidste jeg at WoW tager tid, men SÅ megen tid? :)

Fra : Frandsen

Dato : 11-07-06 08:00

"Henrik Rasmussen" <h.rasmussen@telia.com> skrev i en meddelelse
> Der ligger omkring 40 dages spilletid på hver karakter.... :D
>
> Har også en lvl 60 druid, men med crappy udstyr... :D
> Og så skulle der også gerne komme en lvl 60 mage :D

Kan man sælge dem, og for hvor meget?

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 11-07-06 17:52

Hmmm man kan da kigge på ebay......:D
Er sikker på at jeg kunne få en lille ferie får dem......
Men de er ikke til salg :D

Fra : Frandsen

Dato : 12-07-06 09:17

> Hmmm man kan da kigge på ebay......:D
> Er sikker på at jeg kunne få en lille ferie får dem......
> Men de er ikke til salg :D

Det var nu ikke fordi jeg var interesseret i at købe dem - jeg er en
Ever Quest 2 spiller, og efter at have været væk fra spillet i ca. et halvt
år, har Sony i mellemtiden, eller i hvert fald på et aller andet tidspunkt
erkendt, at der foregår handel med karakterer, in-game ting og penge uanset
hvad, og det var umuligt for dem at kontrollere det, så Sony har oprettet et
auktions-site, hvor man nu legalt kan sælge/købe ting fra EQ2, og jeg har
set priser på omkring 400$ for en uber level 70 something, og så kan man jo
lige pludselig tjene lidt håndøre ved siden af spillet. Desværre
understøtter det i øjeblikket kun to servere; en PvP-server og en anden, som
jeg ikke kan komme på - den er sikkert et sted i US.

Jeg tænkte på, om WoW kunne tilbyde det samme, eller om det foregår på
'sortbørsen'

Fra : PerX ...

Dato : 12-07-06 18:41

In article <44b4aff4$0$12671$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
DetKanDuGlemme@invalid.kd says...

Klar sort børs ;) http://ige.com/

Fra : Frandsen

Dato : 14-07-06 09:10

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse
> In article <44b4aff4$0$12671$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
> DetKanDuGlemme@invalid.kd says...
>
> Klar sort børs ;) http://ige.com/

Nu da jeg så linket, så skulle jeg da lige se, hvad det var, da IGE er
omtalt på EQ2-forum.

Foreløbigt tilbyder Sony kun salg i USA, så alle andre end amerikanere, er
tvunget til at bruge f.eks. IGE eller e-bay. Med hensyn til EQ2 så er der
ikke ret meget på IGE ud over guld (1000 guld i stedet for bare 1 platin?),
og det er dyrt i forhold til EQ2 Exchange Jeg kender dog ikke priserne
på e-bay. Det er dog faste priser på IGN, hvor det er auktioner hos Sony.

Fra : PerX ...

Dato : 18-07-06 07:38

In article <44b75168$0$12615$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
> [...]
> og det er dyrt i forhold til EQ2 Exchange Jeg kender dog ikke priserne
> på e-bay. Det er dog faste priser på IGN, hvor det er auktioner hos Sony.

jeg kender ikke priser på noget af det - så jeg ved ikke hvad der er en
god handle *G*