adresse til Gardaland....
Fra : JAS

Dato : 10-07-06 13:09

Hejsa

Vi skal til Italien og har hørt lidt om noget der hedder Gardaland...
hvordan er det og er der nogen der kan give mig en nøjagtig adresse på det
(til at taste ind på en GPS) - har kigget på deres hjemmeside men kan ikke
finde nogen adresse.....

Jan

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 10-07-06 13:24

"JAS" <jan@soerensen.mail.dk> skrev:

> [...]
> nøjagtig adresse på det (til at taste ind på en GPS) - har kigget
> på deres hjemmeside men kan ikke finde nogen adresse.....

Google er altid god

http://www.gardaland.it/en/arrivare/

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 10-07-06 13:26

On Mon, 10 Jul 2006 14:09:12 +0200, "JAS" <jan@soerensen.mail.dk>
wrote:

> [...]
>(til at taste ind på en GPS) - har kigget på deres hjemmeside men kan ikke

Googel ?
http://www.gardaland.it/en/arrivare/

/Hans

Fra : Thomas Andersen

Dato : 10-07-06 13:35

Hej
Bare kør efter byen Lazise ved Gardasøen.
Det ligger ca. 4-5 km fra byen, på hovedvejen,
og i kan ikke undgå at se det

Skal selv omkring Gardaland om 1 uge

Thomas

Fra : JAS

Dato : 10-07-06 18:06

Hvordan er der i Gardaland ???
Er det et besøg hver...

Jan

Fra : Gunnar007

Dato : 10-07-06 19:44

"JAS" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan er der i Gardaland ???
> Er det et besøg hver...
>
> Jan

Har du børn, unge som gamle, er det er MEGA hit at besøge gardaland.
Det er et sommerland/bonbonland/tivoli/bakken samlet i et.
Kanont sted hvis du spørger mig, om man er 3 (som vores søn) eller 16 som
vores venner's søn
så er det stedet.
Prisen er egenligt ok. vi slap 800 kr for en hel dag for 3 voksne, inkl mad
og drikke.

Hilsen G