Forbrug af sand ved sandblæsning
Fra : Stefan

Dato : 10-07-06 11:10

Hej

Er der nogle der har prøvet at sandblæse deres hus selv, hvor meget sand gik
der til og hvor meget skulle af?

Stef

Fra : Aksel

Dato : 10-07-06 18:02

"Stefan" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogle der har prøvet at sandblæse deres hus selv, hvor meget sand
> gik der til og hvor meget skulle af?
>
> Stef

Opgiv den ide, det sviner forbandet og det tager alt for lang tid når man
ikke har professionelt udstyr.

Hilsen Aksel

Fra : Stefan

Dato : 10-07-06 21:46

> Opgiv den ide, det sviner forbandet og det tager alt for lang tid når man
> ikke har professionelt udstyr.

Skide være med svineriet, i det her byggerod vil det ikke kunne ses Der
bliver lejet prof. udstyr, så det er heller ikke en hindring og vinduerne
skal skiftes så det er heller ikke et problem Det var bare for at vide
om jeg skulle have 500 kg sand eller 1000 kg sand eller??? kg sand med hjem.

Stef

Fra : Max

Dato : 10-07-06 21:59

Hej Stefan

> Der bliver lejet prof. udstyr, så det er heller ikke en hindring

Mon ikke dem du lejer udstyret af kan give et kvalificeret gæt ?

Mvh Max

Fra : Stefan

Dato : 11-07-06 00:13

> Mon ikke dem du lejer udstyret af kan give et kvalificeret gæt ?

Har spurgt, tjaa det var meget forskelligt... øhh ja, men hvor meget tror i
jeg skal bruge?.... tjaaa det er meget forskelligt..... ok....

Fra : Henning Lund

Dato : 11-07-06 07:20

Stefan wrote:
> Har spurgt, tjaa det var meget forskelligt... øhh ja, men hvor
> meget tror i jeg skal bruge?.... tjaaa det er meget
> forskelligt..... ok....

Kontakt en anden så, de skal de vide.

--
Mvh Henning Lund