Managerspil
Fra : Knud K. H.

Dato : 10-07-06 02:10

Hej.

Hvor vidt er det efterhånden kommet med CM managerspilene?
jeg spillede dengang det hed CM2 og stoppede da det hed CM3,
da jeg synes det blev lidt for meget og for mange features...
Er der ikke noget med, at man altid kan opdatere via nettet, så
man ik behøver købe en ny version hele tiden?
Er der i grunden nogle ordentlige managerspil til Playstation?

--
mvh.
Knud K. H.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 10-07-06 07:19

Knud K. H. wrote:
> Hej.
>
> Hvor vidt er det efterhånden kommet med CM managerspilene?
> jeg spillede dengang det hed CM2 og stoppede da det hed CM3,
> da jeg synes det blev lidt for meget og for mange features...

Nu er spørgsmålet jo så - spørger du om spil til pc (for så kan jeg
hjælpe) eller spil til ps (for så kan jeg ikke) ?

CM-serien blev delt i 2 i 2005. Den ene producent fik navnet, den anden
fik indholdet. Den producent der fik navnet gik hen og lavede CM2005 og
CM2006 (Championship Manager) og den producent der fik indholder, gik
hen og lavede FM2005 og FM2006 (Football Manager).

Uden at blinke har jeg kun en serie at anbefale - Football Manager. Det
er uden tvivl det bedste af de 2 serier.

www.sigames.com har med sikkerhed en demo du kan teste.

> Er der ikke noget med, at man altid kan opdatere via nettet, så
> man ik behøver købe en ny version hele tiden?

Ikke så vidt jeg ved.

> Er der i grunden nogle ordentlige managerspil til Playstation?

Ingen ide.

Fra : Nicolai

Dato : 10-07-06 13:11

Så har du noget at glæde dig til :) - se denne
http://www.fmdanmark.dk/index.php?pageId=48&id=1

http://www.fmdanmark.dk/index.php?pageId=27&id=28