DB-killer til Akrapovic udstødning
Fra : Tue Jensen

Dato : 09-07-06 20:40

Jeg har en SV650S med påmonteret komplet Akrapovic(titanium) udstødning. Og
det lyder super når den får lidt gas, men når jeg bare vil trille en lille
tur i byen eller, vil have mc'en synet så, larmer den for meget. Er der
nogle, der kender til en db-killer jeg kan købe til udstødningen?
--
Tue

Fra : Ninja Rider

Dato : 09-07-06 21:26

Hejsa

Tue Jensen skrev:
> [...]
> tur i byen eller, vil have mc'en synet så, larmer den for meget. Er der
> nogle, der kender til en db-killer jeg kan købe til udstødningen?
Hvad med et par gryde svampe... De forsvinder jo også af sig selv, når
den har fået noget gas.. ;)

Ellers er der hvist ikke andet at gøre end at få gang i en svejser og
fremstillet en lille tragt der passer ned i på en eller anden måde..
Mvh emil

--
Suzuki GSX-R 600 SRAD
Kawasaki GPz 550....

Fra : Martin Christiansen

Dato : 09-07-06 21:43

"Tue Jensen" <tuesjensen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der
> nogle, der kender til en db-killer jeg kan købe til udstødningen?

Prøv at hør hos

www.holtugmc.dk

De importerer dem, og jeg har tidligere haft købt en DB killer af dem. Mener
de koster ca. 400,-.

Mvh - Martin

Fra : Jakob

Dato : 10-07-06 15:05

> [...]
> tur i byen eller, vil have mc'en synet så, larmer den for meget. Er der
> nogle, der kender til en db-killer jeg kan købe til udstødningen?

Har intet købs link, men google burde finde den for dig.
Billede Link: http://www.carpimoto.com/blank/akdbkiller_EN.asp
Men vær lige sikker på årgangen af Akraen', mener der er forskel.

Det virker fint, har selv brugt det på ktm supermotard's.
Her findes de både som indsats i den popnittede tud, samt
en helt "droslet tud" - oval eller rund...

Mvh Jakob Danielsen

Fra : Tue Jensen

Dato : 10-07-06 19:03

On Mon, 10 Jul 2006 16:04:46 +0200, Jakob wrote:

> [...]
> Her findes de både som indsats i den popnittede tud, samt
> en helt "droslet tud" - oval eller rund...

Takker for svarene, jeg vil se nærmere på det.
--
Tue