Touring Sydfrankrig
Fra : Kenneth

Dato : 09-07-06 18:20

Hej

Ja, jeg har besluttet at turen skal gå til Monaco og Nice på min solotur. Er
der nogen, der kan komme med nogle gode ruter på vej derned og hjem igen?
Tænker på gode/fede bjergveje, og helst ikke motorveje. Dem skal jeg nok
finde, men mere nogle gode over passene.

Er der nogen, der vil med? Regner med at køre omkring d. 22.

--
Kenneth
Honda ST1100

Fra : Kim Hansen

Dato : 09-07-06 21:08

On Sun, 9 Jul 2006 19:19:43 +0200, "Kenneth"
<ridder@FJERNcooltoad.com> wrote:

Da jeg var der nede for 2 år siden, tog jeg "napoleon ruten" N85.
Den kan jeg godt anbefale. Den slutter i Grasse ikke så langt fra
Monaco

M.V.H

Kim Hansen

Vestfyn

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Carl Dragert

Dato : 09-07-06 22:08

"Kim Hansen" <kshfjern@postzone.dk> wrote in message
> [...]
>
> Da jeg var der nede for 2 år siden, tog jeg "napoleon ruten" N85.
> Den kan jeg godt anbefale. Den slutter i Grasse ikke så langt fra

Da Napoleon drog mod nord, må den vel starte i Grasse
Og da han jo gik i land i Golfe-Juan burde ruten jo starte der.

--
Carl Dragert
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=531

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-07-06 06:49

Carl Dragert wrote:

> Da Napoleon drog mod nord, må den vel starte i Grasse
> Og da han jo gik i land i Golfe-Juan burde ruten jo starte der.

fjollet at følge en rute på MC der ender med at man går i land IMHO

--
vh
Torben - historieudfordret

Fra : Brian Laursen

Dato : 09-07-06 21:59

Hej Kenneth

Jeg kan anbefale dig at tage til Geneve søen og derfra tage D902 ned
gennem alperne (Route des Grande Alpes). Den ender nede ved Nice

mvh
Brian

Fra : Kenneth T

Dato : 10-07-06 20:55

http://www.routedesgrandesalpes.com/pages/bonus/index.php

Det er en fed rute.

Jeg har selv været på næsten alle bjergpassene, og kører derned igen sidst
på ugen, måske vi ses.

God fornøjelse, det må helt bestemt være med hårnålesving i tankerne at
motorcyklen er designet, det er sgu underholdende.

-
Venlig Hilsen
Kenneth
ZX12R