fabrikationskode (Woe) for Puck Maxi K o~
Fra : Henry

Dato : 09-07-06 13:26

Jeg skal have forsikring på en puch maxi i den forbindelse skal jeg bruge
stelnummer og
noget der hedder fabrikationskode for Puck (Woe) og bogstavet for
fabrikationsår iflg. forsikringen

Stel nummeret har jeg på en plade, men jeg ved ikke hvor jeg finder
fabrikationskode for Puck (Woe) og bogstavet for fabrikationsår
Nummeret på stellet er under sadelen men jeg kan jeg ikke tyde alle tal da
den er malet mange gange, er det den jeg skal have gravet frem, og som er
fabrikations koden eller hvor finder jeg dem mon. ?

Fra : Bondemand

Dato : 10-07-06 14:38

"Henry" <henryjorgensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> den er malet mange gange, er det den jeg skal have gravet frem, og som er
> fabrikations koden eller hvor finder jeg dem mon. ?

Kik nederst på denne side:
http://hjem.get2net.dk/ktrs/knall/knal-info/info.htm

Mvh.
Jan

Fra : Daniel Pedersen

Dato : 10-07-06 18:53

Hvis jeg ikke tager meget fejl så er årgangen det sidste bogstav i
stelnummeret. WOE+en række tal+bogstav
Så desværre; du må i gang med at rode i maling :)

cheers,
Daniel Pedersen