Kan jeg køre karburatoren tør med vacuumsh~
Fra : Stephan G

Dato : 09-07-06 11:50

Hej,

jeg har en mc med vacuumshane fra tanken, som kan stilles til PRI / ON
/ RES. Da jeg har nogle startproblemer ville det være rart at kunne
køre karburatoren tør inden jeg sætter maskinen fra mig. Men det ved
jeg ikke, om er muligt. Jeg tror det ikke, men er der nogen, der kender
en måde?

Mvh Stephan
------------------------
GSX 400F 1983

Fra : MFO

Dato : 09-07-06 12:15

Stephan G wrote:

> [...]
> køre karburatoren tør inden jeg sætter maskinen fra mig. Men det ved
> jeg ikke, om er muligt. Jeg tror det ikke, men er der nogen, der

Hej!
kan du ikke bare rykke vaccumslangen af, imens den står på "ON"?

--
Michael
Kawa Z650

Fra : Stephan G

Dato : 09-07-06 14:28

MFO skrev:

> Hej!
> kan du ikke bare rykke vaccumslangen af, imens den står på "ON"?

Jo, det kan jeg da, men det er lidt besværligt, hvis jeg skal gøre
det to minutter før hver gang, jeg skal ind i en butik eller lign...
:-I

Stephan

Fra : MFO

Dato : 09-07-06 15:37

Stephan G wrote:

> Jo, det kan jeg da, men det er lidt besværligt, hvis jeg skal gøre
> det to minutter før hver gang, jeg skal ind i en butik eller lign...
> :-I
>
> Stephan

Så lad den blive af og bruge PRI, når du skal køre og ON to minutter
før butikken.

--
Michael
Kawa Z650

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-06 14:43

"Stephan G" <stephangam@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Stephan

Måske du kan finde lidt hjælp til de start problemer på dette link :
http://ezwebz.com/gs-classic/modelle/400/gsx400f.htm

Mvh

Bjarne

GSX400F 1982

Fra : Stephan G

Dato : 09-07-06 16:33

MFO skrev:

> Så lad den blive af og bruge PRI, når du skal køre og ON to minutter
> før butikken.

Så var der vist gevinst! Det skal jeg prøve!

Tak

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-06 18:17

Stephan G skrev i meddelelsen
<1152459159.226262.223610@m73g2000cwd.googlegroups.com>...

>Så var der vist gevinst! Det skal jeg prøve!

>Tak

Bemærk at reserve funktionen så ikke fungerer :-|

Orla
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 11-07-06 09:49

> Bemærk at reserve funktionen så ikke fungerer :-|

Og husk at vaccom slangen skal være lukket, ellers trækker den falsk luft
gennem vaccumslangen.

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR 600 F '98 og DR 610 '85