Doom3 opløsnings problem
Fra : Silver

Dato : 09-07-06 05:18

Davs!.

Jeg har lige installeret Doom 3 på min nye bærbare computer, en V7814
Packard Bell.

Jeg forsøger så at ændre min opløsning fra 640x480 til 1280x1024 og sætte AA
til x4 hvorved den så skriver at man skal genstarte spillet for at få nytte
af ændringerne, men når jeg så genstarter det så er det stadig den samme
grimme opløsning på 640x480.

Mangler jeg at gøre noget eller hvad skyldes problemet?, kan det være min
maskine?

Specs:
Intel Centrino Duo T2300 1.66Ghz.
2 gb DDR2 ram.
Radeon Mobile X1600 512 mb ram PCI Express.
Realtek Lydkort.

Mvh
Silver.

Fra : Mogens

Dato : 09-07-06 10:11

On Sun, 9 Jul 2006 06:17:41 +0200, "Silver"
<dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>grimme opløsning på 640x480.
>
>Mangler jeg at gøre noget eller hvad skyldes problemet?, kan det være min

Kender ikke lige den maskine, men kan den klare den høje opløsning ?
Har du evt. prøvet om en lidt lavere opløsning giver samme resultat?

mvh Mogens

Fra : Silver

Dato : 09-07-06 23:16

> Kender ikke lige den maskine, men kan den klare den høje opløsning ?
> Har du evt. prøvet om en lidt lavere opløsning giver samme resultat?

Jeg har prøvet at starte spillet op hvor der konsekvent stod 1280x1024 i
options men kunne se den stadig inde i spillet var på 640x480, mit gfx kort
skulle gerne understøtte alle opløsninger, dog er det en widescreen skærm
jeg har men alle andre spil kører fint.

Mvh
Silver.

Fra : Anders

Dato : 09-07-06 23:39

Silver skrev:

> [...]
> Intel Centrino Duo T2300 1.66Ghz.
> 2 gb DDR2 ram.
> Radeon Mobile X1600 512 mb ram PCI Express.

Så vidt jeg kan se understøtter din notebook maksimalt opløsningen
1280x800. Det er muligt at redigere spillets .ini fil, så også
widescreen-opløsninger understøttes. Jeg har dog glemt hvordan. Prøv
evt. selv at finde svaret her: http://www.tweakguides.com/Doom3_1.html

Mvh
Anders

Fra : Silver

Dato : 11-07-06 00:46

[...]

Takker for hjælpen, kan se jeg kan bruge r_customwith og height for selv at
sætte opløsningen, så er det bare at håbe at Doom3 vil godkende den hehe.

Mvh
Silver.