Tør man købe en cykel der har været begræn~
Fra : Kong

Dato : 09-07-06 00:53

Det glippede med den jeg skulle have købt i DE for et par uger siden.
Sælger havde liiiiggee glemt at fortælle den havde været nede og
ligge. Han påstod det ikke havde været vildt, men hul i kåben havde
"styrtet" da givet. Derudover var hulet elendigt fixet og lakeringen
så ud til at have været med spittus!

Nå, fundet en anden zx6r, men denne har været droslet ned til 34hk
gennem 11.000 km. Tør man købe sådan noget når man nu lukker op for
den?

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-06 09:15

Kong skrev i meddelelsen
<1152402772.113330.56370@35g2000cwc.googlegroups.com>...

>Nå, fundet en anden zx6r, men denne har været droslet ned til 34hk
>gennem 11.000 km. Tør man købe sådan noget når man nu lukker op for
>den?

Ligesom en maskine, der har været kørt "forsigtigt". Hvad skulle gå galt ved
det ?

Orla
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr