Nummerplade eller ej?
Fra : Araknomani

Dato : 08-07-06 23:09

Hej

Er der nogle der kan forklare mig de nye nummerplade regler på en
menneskelig måde?

-Araknomani

Fra : Allan Riise

Dato : 08-07-06 23:17

Araknomani wrote:
> Hej
>
> Er der nogle der kan forklare mig de nye nummerplade regler på en
> menneskelig måde?

30 knallert/scooter købt fabriksny ( tidligere kaldt ikke
registreringspligtig knallert, nu lille knallert ), fra d. 1'ste Juli og
fremefter skal have en nummerplade med 2 sorte bogstaver og 3 sorte tal på
*Gul* baggrund.

45'ere fortsætter som tidligere en nummerplade med 2 sorte bogstaver og 3
sorte tal på hvid baggrund.

--
Allan Riise

Fra : Araknomani

Dato : 08-07-06 23:19

Allan Riise skrev:

> [...]
> *Gul* baggrund.
>
> 45'ere fortsætter som tidligere en nummerplade med 2 sorte bogstaver og 3

Okay mange tak det var da til at forstå. :)

Fra : Allan Riise

Dato : 08-07-06 23:23

Araknomani wrote:

> Okay mange tak det var da til at forstå. :)

Velbekommen

--
Allan Riise