GR Advanced Warfighter
Fra : usenet

Dato : 08-07-06 21:25

Hej, ( det er så 4 eller 5 gang jeg sender dette indlæg, håber at det ender
i dk.spil.computer som en ny tråd)

Har hentet Demoen af Ghost Recon Advanced Warfighter og har i den
forbindelse med dette nogle spørgsmål.

Min PC:

Ati Radeon 9600 Pro AGP 256Mb.
AMD 3000+FX
2Gb Ram
Fujitsu 19" TFT skærm 1280x1024@60Hz.

1. Jeg syntes ikke at grafikken er overvældende?!
Har rodet lidt med setup og syntes stadigvæk at det er noget gnidret.
Faktisk er de gamle GR bedre.

2. Er det så meget bedre end de gamle Ghost Recon, både mht. til gameplay,
styring og antal baner.

Er det pengene værd og investere i ?

/Dan

Fra : Hagar

Dato : 09-07-06 00:17

"usenet" <usenet@gyxi.pq> skrev i en meddelelse
> [...]
> Faktisk er de gamle GR bedre.
>
> 2. Er det så meget bedre end de gamle Ghost Recon, både mht. til gameplay,

Nu kender jeg ikke til de spil du spiller, men jeg kan se du har et ATI
kort, så prøv med en ny og meget anderledes driver.
http://www.omegadrivers.net/ati/win2k_xp.php den har jeg hentet til mit nye
X800 GTO, og jeg skal da lige love for der skete noget i forhold til de
drivere der var med kortet, eller dem jeg kunne hente hos ATI og Sapphire.

Hagar

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-06 15:06

"usenet" <usenet@gyxi.pq> wrote in message
> [...]
> Faktisk er de gamle GR bedre.
>
> 2. Er det så meget bedre end de gamle Ghost Recon, både mht. til gameplay,

Dit grafikkort kan ikke trække spillet ordentligt, jeg havde selv samme
grafikkort men opgraderede til et X1600

Til dit andet spørgsmål .... ja det er 100 gange federe end det gamle du kan
se mere på http://www.combatzone.dk/ der er en del screen dumbs.

Du kan købe mit GRAW , det har været brugt i en weekend til LAN game

/Jan

Fra : usenet

Dato : 09-07-06 20:07

> [...]
> ender i dk.spil.computer som en ny tråd)
>
> Har hentet Demoen af Ghost Recon Advanced Warfighter og har i den

Takker for jeres svar.
Jeg prøvede den nye driver uden held.
Så prøvede jeg 2 andre computere- P4 3Ghz, Geforce 5500FX og AMD 64FX 3Ghz
X800 PciExpress.
Begge to funkede heller ikke optimalt, så det er nok et spørgsmål om at
investere i et nyt grafikkort. Det gjorde for et år siden da jeg ville
spille
BF2. Så det bliver ikke lige med det samme.

/Dan

Fra : John Lund

Dato : 10-07-06 19:14

Jeg tror ikke det er dit grafikkort

Jeg har en opsætning i med en amd athlon64 og et x800 pro. Der kører GRAW
meget fint og i høje opløsninger.

Prøv lige at tjek din antivirus mv. F.eks. kan Norton en gang i mellem sløve
maskine meget under spil.

Iøvrigt er spillet fantastisk i single player. I MP syntes jeg der er for få
spiltyper (kun 2, mangler CTF etc.) og i MP mangler også hele den del hvor
man styrer medspillere.

Mvh

John