Tank Taske
Fra : Per Jakobsen

Dato : 08-07-06 10:54

Hejsa

Er der nogen der bare kender den sejeste/bedste tanktaske. Som..:

Ikke ridser lakken.
Har god plads.
Vandtaet.
Nem at monterer/afmonterer.
andre cool features.

Paa for haand tak.

Per Jakobsen

Fra : Thomas

Dato : 08-07-06 11:59

"Per Jakobsen" <per_biker@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Er der nogen der bare kender den sejeste/bedste tanktaske. Som..:
>
> Ikke ridser lakken.
> Har god plads.
> Vandtaet.
> Nem at monterer/afmonterer.
> andre cool features.

Sådan noget? http://11109.rapidforum.com/topic=122281825411

/Thomas

Fra : Per Jakobsen

Dato : 08-07-06 13:25

Thomas wrote:

> "Per Jakobsen" <per_biker@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Sådan noget? http://11109.rapidforum.com/topic=122281825411

> /Thomas

stort smil , rigtig god inspiration. Slet slet ikke helt af vejen.

Per J.

Fra : Thomas

Dato : 08-07-06 12:00

> [...]
> Hejsa
>
> Er der nogen der bare kender den sejeste/bedste tanktaske. Som..:

Eller sådan noget?
http://www.newenoughhp.com/joe_rocket_rapid_transit_recon_19_magnetic_tank_bag_page.htm

/Thomas

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 08-07-06 12:47

> [...]
> Hejsa
>
> Er der nogen der bare kender den sejeste/bedste tanktaske. Som..:

Jamen der findes jo masser så jeg kommer med mit bud her

http://www.bagster.com/en/moto/showroom.php

sådan noget som det her måske ville være sagen ?

http://www.bagster.com/en/moto/showroomview.php?id=15

ja og så alligevel nej

Faktum er at jeg er glad for min taske og overtræk

Jens Brauer Rasmussen
Suzuki RF900

Fra : Per Jakobsen

Dato : 08-07-06 13:27

Jens B. Rasmussen wrote:

[SNIP]
> sådan noget som det her måske ville være sagen ?

> http://www.bagster.com/en/moto/showroomview.php?id=15

Looool. tror du ogsaa de har en i 'great dane' stoerelse ?.

Per J.

Fra : Armand

Dato : 10-07-06 23:19

Per Jakobsen skrev:
> Hejsa
>
> Er der nogen der bare kender den sejeste/bedste tanktaske. Som..:
>
> Ikke ridser lakken.
> Har god plads.
> Vandtaet.
> Nem at monterer/afmonterer.
> andre cool features.
>
> Paa for haand tak.

<https://www3.polo-expressversand.com/Shop/templates/product_techItem_text.asp?ProductGuid=70230101320&groupguid=9268&Productguidr=70230101320&grouproot=Technik&modell=>

Måske ikke ligefrem fyldig, men ridsefri skulle netop være dens
fornemste kvalitet og montering/afmontering's -gimmick'en er i sig selv
en cool feature!
Fire tilfredsstillede ud af fem krav er vel hæderligt :-/

/
Armand.
(evindelig betaget af Bagsters farvematchende grund-betræk)

Fra : Per Jakobsen

Dato : 11-07-06 08:36

Armand wrote:

> [...]

> /
> Armand.
> (evindelig betaget af Bagsters farvematchende grund-betræk)

Mange mange tak Armand.
Du har ret en virkelig smart tanktaske, (ud af mange smarte paa siden). Og
saa er de heller ikke saa dyre igen.

Per