Dagens succeshistorie
Fra : DJ Supreme / Peter P~

Dato : 10-01-01 22:18

Er nede og snakke med en PC-psuher jeg er blevet venskabelig med de
sidste par år. Ser et USB-joystick. Bliver forelsket i det. Må købe det.

På det står "works with iMac", men den mærkat er der mange der bruger
når det er USB, så jeg troede at jeg skulel bruge USB overdriver for at
få dyret til at virke. Kommer hjem, apkker det ud, nej, der ER sørenme
Mac-drivere på disken, omend det er en gammel gamesprockets 1.4.

men da jeg har OS 9.0... så kan jeg bare sætte det i og, det virker med
ALLE gamesprockets spil. Intet fusk med drivere, DET VIRKER BARE!

Så smutter jeg ned til min PC-handler-ven, takker man for at sæge så
gode Mac-ting, og fortæller ham om joysticket. Så fortæller jeg ham om
de nye Mac'er med CD.RW, Geforce2, 133 Mhz systembus, 30 Gb HD og
opefter etc etc, den nye bærbare, den nye Applesoftware osv osv.

Resultatet er at han er ved at kløjs i den italienske bolle han stod og
gumlede på.

Jeg ved ikke hvordan jeg skal tolke det?

--
- Peter
root (at) titancity (dot) com

titancity.com - the Mac portal

Fra : Gunnar Holse

Dato : 10-01-01 22:37

"DJ Supreme / Peter Perlsø" <root@NOSPAM.com> wrote in message
> [...]
> gumlede på.
>
> Jeg ved ikke hvordan jeg skal tolke det?

Bollen var dårlig. Han hallucinerede, og så et kæmpestort salatblad ævle løs
om sorte oliven med og uden kerner.

/GH

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 10-01-01 23:12

Gunnar Holse <gunnar@hhkol.dk> wrote:

> "DJ Supreme / Peter Perlsø" <root@NOSPAM.com> wrote in message

> Bollen var dårlig. Han hallucinerede, og så et kæmpestort salatblad ævle løs
> om sorte oliven med og uden kerner.

Han så en kæmpemæssig 15.2" skærm ævle løs om Titanium og at hans PC'ere
SUCKS! Og så prøvede den at æde hans bolle

Mojn, Thomas

--
"It isn't pollution that's harming the environment.
It's the impurities in our air and water that are doing it."

...Governor George W. Bush, Jr.

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-01-01 23:02

In article <1en1hqd.1kzrm7u18228p1N@107.ppp1-11.worldonline.dk>,
root@NOSPAM.com (DJ Supreme / Peter Perlsø) wrote:

> Jeg ved ikke hvordan jeg skal tolke det?

Tjae, hvor længe siden er det du børstede tænder?

--
MVH
Martin Edlich AKA "Århhh du er sgu da en bette Gud Martin!"

Fra : DJ Supreme / Peter P~

Dato : 10-01-01 23:12

Martin Edlich <nogen@post5.tele.dk> wrote:

> Tjae, hvor længe siden er det du børstede tænder?

hvorfor fanden er folk så onde ved mig lige pludselig?

;)))

(seriøst, så griner jeg selv)

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-01-01 23:24

In article <1en1kde.17komlv1xd1q7uN@107.ppp1-11.worldonline.dk>,
root@NOSPAM.com (DJ Supreme / Peter Perlsø) wrote:

> (seriøst, så griner jeg selv)

Det var skam også meningen - håber du ikke spiste noget medens du læste
det

Fra : DJ Supreme / Peter P~

Dato : 11-01-01 10:55

Martin Edlich <nogen@post5.tele.dk> wrote:

> Det var skam også meningen - håber du ikke spiste noget medens du læste
> det

Jo, en kæmpe oliven med titaniumkerner...

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 11-01-01 06:34

Hej

Er der nogen, der har erfaringer med at bruge et joystick som mus?

Grunden til mit spørgsmål er, at en del fysisk handicappede kan have - og
har - problemer med at styre både de almindelige mus og de forholdsvis små
trackballs.

Hvis der er nogle, der har sådanne erfaringer, er jeg meget interesseret i
at høre om dem, og hvis I ikke synes det hører hjemme her i gruppen, må I
gerne sende evtr. kommentarer til min mailadresse.

mvh. Erik richard

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962

Fra : DJ Supreme / Peter P~

Dato : 11-01-01 10:55

> [...]
> at høre om dem, og hvis I ikke synes det hører hjemme her i gruppen, må I
> gerne sende evtr. kommentarer til min mailadresse.

Faktisk kan det Saitek joystick jeg har købt, ved hjælp af
kontrolpanelet "USB overdrive" bruges som mus!

Og det er meget ergomomisk, det har støtte til både underfladen af
hånden og højre håndkandt (for højrehåndede, men det kan ændres til brug
for venstrehåndede!).

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 11-01-01 11:41

> [...]

> gumlede på.
>
> Jeg ved ikke hvordan jeg skal tolke det?

Ja, det er jo herligt. Hvad er mærket?

Stig

Mailto:stigleerbeck@mac.com
http://www.SimpleSoft.dk - http://www.MacPeriferi.dk

Fra : DJ Supreme / Peter P~

Dato : 11-01-01 12:40

Stig Leerbeck <simple@software.dk> wrote:

> Ja, det er jo herligt. Hvad er mærket?
>
> Stig

Oh, ja, det er et Saitek Cyborg 3D. EKSTREMT lækkert at have i hånden,
da det støtter både nedre håndfalde og højre håndkant.