Skærme
Fijala 3554
Ny skærmopløsning
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 07-07-06 20:29

Er det muligt at lave sin egen skærmopløsning i et nVidia GeForce 6610 XL
/128 MBram kort ? Driver 84.21

Jeg har hidtil kørt med 1600x 1200, men ønsker en opløsning mellem 1280x960
og 1600x1200 i 4:3 forholdet.
Jeg tænker noget i retning af 1360x1020 eller 1440x1080.

Kan man selv indstille det et eller andet sted? Thanks!

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd (opdateret 7.6.2006)

Fra : the LU

Dato : 08-07-06 08:56

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg tænker noget i retning af 1360x1020 eller 1440x1080.
>
> Kan man selv indstille det et eller andet sted? Thanks!

Powerstrip burde kunne klare det.

http://www.entechtaiwan.com/util/ps.shtm

/Toby

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 08-07-06 13:45

the LU wrote:
> "Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse

> Powerstrip burde kunne klare det.
>
> http://www.entechtaiwan.com/util/ps.shtm
>
> /Toby
Takker, det prøver jeg og så ser jeg lige at jeg har ramt den forkerte
gruppe
Skærmen er en Philips 21" multisync med billedrør.

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 12-07-06 03:33

lø 08 jul 2006 02:45:18p satte Michael Lund Sørensen sig på en taburet og
skrev følgende på et stykke vådt franskbrød:

> så ser jeg lige at jeg har ramt den forkerte
> gruppe
> Skærmen er en Philips 21" multisync med billedrør.

Ikke sådan som jeg ser det. En CRT er jo også en slags skærm trods alt
selvom den er på vej ud af markedet så er den vel stadig velkommen i
skærmgruppen.

Steven