hl2 problemer
Fra : Keldo

Dato : 07-07-06 17:47

hejsa

jeg har lige købt hl2 i dag og er igang med at installere det. Når jeg når
til kode indtastningen får jeg at vide at der er en anden der har registeret
med min intastede kode. Jeg er sur!

Hvad skal jeg gøre? Er der nogle små trick?

rk

Fra : Jubii

Dato : 07-07-06 18:11

On Fri, 7 Jul 2006 18:46:35 +0200, "Keldo" <keldo@hotmail.com> wrote:
in dk.spil.computer
> [...]
>med min intastede kode. Jeg er sur!
>
>Hvad skal jeg gøre? Er der nogle små trick?

manglende info, hvor og i hvilket format har du købt spillet.
Bortset fra ovenstående skal du klage til sælgeren.

Fra : Keldo

Dato : 07-07-06 18:22

"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>>

> manglende info, hvor og i hvilket format har du købt spillet.
> Bortset fra ovenstående skal du klage til sælgeren.

det er en retail dvd-rom version, som jeg købte i Toys´r´us i Fields.

Fra : BuFFer

Dato : 07-07-06 18:52

> det er en retail dvd-rom version, som jeg købte i Toys´r´us i Fields.

Jeg vil også mene du skal gå tilbage til hvor du har købt spillet.

Vær sikker på at æsken forsejlet eller at koden er beskyttet på anden måde
så andre ikke har kunne aflæse den, inden købet.

Alternativt hvis du kan få pengene tilbage kan du vælge at købe online
gennem Steam.
Så skal du bare betale online og derefter downloade spillet.
(anbefales kun med hurtigt internet da spillet fylder ret meget)

Steam onlinebutik
http://storefront.steampowered.com/

Fra : Keldo

Dato : 07-07-06 19:24

"BuFFer" <nosp@m.2.me> skrev i en meddelelse

> [...]
> Så skal du bare betale online og derefter downloade spillet.
> (anbefales kun med hurtigt internet da spillet fylder ret meget)

jeg har snakket med toysRus og får pengene tilbage. Jeg gidder ikke rode med
det.

Fra : BuFFer

Dato : 07-07-06 19:29

> jeg har snakket med toysRus og får pengene tilbage. Jeg gidder ikke rode
> med
> det.

Det var da godt

Hvad gidder du ikke rode med ?

HL2 er et genialt spil - synes da du skal enten købe i butik igen eller på
nettet :)

Fra : kenzo

Dato : 08-07-06 01:34

> Hvad gidder du ikke rode med ?

Med serienummeret til spillet, læs hvad Keldo skriver

Fra : BuFFer

Dato : 08-07-06 10:29

> Med serienummeret til spillet, læs hvad Keldo skriver

Det skriver han da ikke ?

--->

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 08-07-06 11:28

BuFFer wrote:

> Det skriver han da ikke ?

Jo, det kan læses på to måder :)

- Peter
--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Jubii

Dato : 08-07-06 19:51

On Sat, 8 Jul 2006 12:27:40 +0200, "Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com>
wrote:
in dk.spil.computer

>Jo, det kan læses på to måder :)
>
>- Peter

Ka' man ikke andet så pjat. Plat.

Fra : Keldo

Dato : 11-07-06 21:42

Jeg leverede spillet tilbage og fik pengene og købte det online via stream i
stedet.