auto lak.
Fra : k.kyhl

Dato : 07-07-06 15:51

hej..

jeg skal til at male min mc.. og søger efter autolak..

er der et par kloge hovder som ved hvor man kan skaffe det henne.. billigt..
:)

Fra : Bjarne

Dato : 07-07-06 17:08

In article <44ae74e0$0$190$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
   "k.kyhl" <1hxk.kyhl@webspeed.dk(fjern 1hx)> writes:
> hej..
>
> jeg skal til at male min mc.. og søger efter autolak..
>
> er der et par kloge hovder som ved hvor man kan skaffe det henne.. billigt..

Billigt ? næppe, men du vil vel også have en ordentlig kvalitet ?
Kan købes hos http://www.ftz.dk, i hvert tilfælde i Frederikssund.

mvh,
Bjarne

Fra : k.kyhl

Dato : 07-07-06 20:48

jo det vil jeg gerne...

men gider bare ikke give 400,. for en liter.. når det kun koster 2000.- at
få malet hele maskinen..og man har kunne købe en liter for 100.- på dba..

Fra : Rynke

Dato : 07-07-06 20:37

k.kyhl (fjern 1hx) skrev:

> hej..
>
> jeg skal til at male min mc.. og søger efter autolak..

Hvor i landet ?

Hos:
SALCOLOR
Rugvænget 11A
2630 Tåstrup
har jeg købt lakker til min MC, og jeg fik en god vejledning.

Hilsen Rynke

Fra : k.kyhl

Dato : 07-07-06 20:46

jeg bor godt nok i haderslev..

men er ikke bleg for at køre efter det...giver jo en lille tur på
maskinen..:)

Fra : Torben Scheel

Dato : 07-07-06 22:59

k.kyhl wrote:

> er der et par kloge hovder som ved hvor man kan skaffe det henne.. billigt..
> :)
lackshop på ebay.de. Men pas på - han er en sjuft. Jeg gav ham en dårlig
anmeldelse på handskerne der blev leveret i en anden størrelse end
bestilt - han truede mig flere gange med at give mig dårlig anmeldelse
hvis ikke jeg ændrede den. At sende den rigtige størrelse ville han ikke
høre om.

Men siden du spørger efter billig lak er det nok stedet. Lakken jeg fik
fejler ikke noget.

--
vh
Torben

Fra : Henrik

Dato : 07-07-06 23:13

Torben Scheel wrote:

> [...]
> høre om.

> Men siden du spørger efter billig lak er det nok stedet. Lakken jeg fik

Øhhh . . . hvordan ændrer man en anmeldelse på Ebay ???
Jeg har nemlig en jeg godt vil ha' lavet om !!!

mvh. Henrik

Fra : Torben Scheel

Dato : 09-07-06 10:46

Henrik wrote:

> Øhhh . . . hvordan ændrer man en anmeldelse på Ebay ???
> Jeg har nemlig en jeg godt vil ha' lavet om !!!

How should I know

--
vh
Torben

Fra : k.kyhl

Dato : 09-07-06 22:22

har været inde og kigge på ebay.de

og der har jeg fundet noget som hedder flip flop lak..koster 249 euro for 4
liter med det hele..hærder fortynde.. basis lak og klarlak. det er da
billigt...

så nu bliver maskinen mørke blå metallick.med en overgang til grøn met.
lilla met. og guld bronze met..

håber det kommer til at se godt ud

Fra : Harald Blaatand

Dato : 10-07-06 10:33

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message

> How should I know
>
> --
> vh
> Torben

Du skal lige nok se efter F.A.Q hos ebay

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-07-06 11:16

Harald Blaatand wrote:

> Du skal lige nok se efter F.A.Q hos ebay

Ikke medmindre jeg får behovet

--
vh
Torben