PROX fælgerens...
Fra : Michael

Dato : 06-07-06 19:29

Hej...

Flere af jer anbefalte at jeg kunne bruge prox fælgerens til at give
motorblokken et pænt finish...

Jeg har sandblæst/glasblæst motorblokken og derefter ville jeg prøve prox.
Jeg synes ikke at der er nogen effekt. Og efter 3 behandling gav jeg op...

Burde det ikke efterladen en pæn og blank overflade...? Jeg har netop valgt
prox frem for en lakering eller polering... Men med dette resultat vil det
da se langt bedre ud hvis det blev malet eller poleret...

Hilsen M

Fra : Hekto

Dato : 06-07-06 23:02

> [...]
> valgt prox frem for en lakering eller polering... Men med dette
> resultat vil det da se langt bedre ud hvis det blev malet eller

Næ! - Prox renser - det overfladebehandler ikke.

Skub den med en grøn 3M-svamp (grydesvamp) og lad den trække godt med
WD40 bagefter. Så bliver den passende silkemat.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650