Tasker / Bagae
Fra : carsten

Dato : 06-07-06 19:10

Hej NG

Ville lige høre om der er nogen her der kender til nogle sidetasker, som kan
bruges på en CBR 600 fra 92, og hvor det stadig er muligt at have en bagpå?

VH Carsten
CBR600F2

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 06-07-06 21:36

carsten skrev den 06 jul 2006 i

> Hej NG
>
> Ville lige høre om der er nogen her der kender til nogle sidetasker, som
> kan bruges på en CBR 600 fra 92, og hvor det stadig er muligt at have en
> bagpå?

Du skal ha´fat i noget givi eller kappa monteringskit/stativ, som boksene kan
sidde på. Og så nogle bokse - der er i plast og vandtætte.

Men hvis du decideret mener "tasker", så er der vel sådan nogen slåoverting,
feks. dem her:http://www.louis.de?topic=artnr_gr&artnr_gr=10025339

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen
Om signatur og quoting: http://www.usenet.dk/netikette/essentiel.html

Fra : Carsten Hedegaard Ni~

Dato : 07-07-06 12:47

Arne Lorenzen <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev:
> [...]
>news.tele.dk:

>Du skal ha´fat i noget givi eller
>kappa monteringskit/stativ, som boksene kan

Det var godt nok tasker jeg havde tænkt mig, da jeg ikke synes
at bokse passer til en CBR, og at det kun er til at smutte på en
mini ferie med.
Det der er vigtigs er bare at det er muligt at have en passager
med stadigvæk.

Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-06 15:50

"Carsten Hedegaard Nielsen" <carsten-hedegaard-nielsen@os.dk> skrev i en
meddelelse news:11522730800.814160209644786@dtext.news.tele.dk...

> [...]
> mini ferie med.
> Det der er vigtigs er bare at det er muligt at have en passager

Kan anbefale Oxford humpback serien kører selv med dem på min ZZ-R 1100, og
en kammi bruger tilsvarende på sin ZXR 750, sidder fint fast med 250+ på den
tyske autobahn, og der er 45 liters plads i hver taske.

--
Dannie
www.zx-r.dk

Fra : AW på ZRX

Dato : 07-07-06 16:00

> [...]
> mini ferie med.
> Det der er vigtigs er bare at det er muligt at have en passager

Husk altid at pakke bagenden af cyklen ind i
tape/bogindbindingspapir/skridsikker måtte. Man skal køre forbløffende kort,
før malingen får slidmærker fra taskerne. ( Typisk begynderfejl - jeg har
selvfølgelig ikke selv prøvet det )

Allan