Pris for opgradering fra Office XP 2002 ?
Fra : Jakob Munck

Dato : 06-07-06 13:51

Jeg har en (original) Office XP Professional (version 2002). Jeg vil godt
vide, hvor forældet den er i forhold til den nyeste udgave af Office. Er der
grund til at opgradere til nyeste udgave, og - i så tilfælde - hvor meget
vil det koste?

Kan nogen hjælpe?

v.h.
Jakob Munck

Fra : ab© - På Forlaget

Dato : 06-07-06 14:35

"Jakob Munck" <jm2@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Kan nogen hjælpe?

Du kan jo i første omgang opgradere til 2007 - Beta - helt gratis

ab©

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 10-07-06 12:21

On Thu, 6 Jul 2006 15:35:08 +0200, "ab© - På Forlaget"
<huskFJERN@DETTEc.dk> wrote:

>"Jakob Munck" <jm2@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

>Du kan jo i første omgang opgradere til 2007 - Beta - helt gratis
>
>ab©

Hvor kan man hente beta udgaven fra?

Karsten

Fra : Lars Klintholm

Dato : 06-07-06 21:37

Den 06 jul 2006 skrev Jakob Munck i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Jeg har en (original) Office XP Professional (version 2002). Jeg vil
> godt vide, hvor forældet den er i forhold til den nyeste udgave af
> Office.

http://www.microsoft.com/office/editions/prodinfo/compare.mspx

Lars Klintholm